idea de Dios en el Gentilismo.
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tán sujetas
á
la, percepcion
de
los sen–
tidos (
1).
En la
inteli~ncia
de esto
mismo
dixo P1aton ( prosigue
el mismo
Numenio ),
que solo el Verbo ,
ó
el Dios Artífice es co–
nocido al .hombre ; pero que el nombre
de ,
aquella primera mente es del todo obscuro,
y
desconocido , como si dixera : Aquella men–
te que vosotros ,
ó
hombres , conjeturais en
la Divinidad , esta no es la primera , .
hay
otra mas antigua ,
y
mas divina (
'2 ).
F4
.,...
( 1)
Ea sunt vitre genera : primi Dei alterum , alterum se–
cundi. Primus quippe Deus unus semper idemque persistit:
secundus subinde moveri solet..
Ille
spiritalibus dumtaxat
in
rebus,
hic
in
iis , tam qua: sensus , quam qure animus pe-rci–
pit ,
occupatur. Neque vero tibi mirum id videatur ; plus
etiam admirabilitatis habet , quod audies. Nam loco motus
ejus , in quo secundus versatur , illum ego , qui primi pro–
prius est , statum ac firmitatem quietis , nativum
quemdam
rnotum esse defendo , ex
quo
hanc
in_
rerum universitatem,
mundi ordo
ac
sempiterna constantia salusque de)rívetur.
Nu..
men. loco cit. apud Euseb. cap.
1
8'..
(2)
Cum Plato probe intelligeret , solum artificem, Deum
notum
hominibus ac
perspeétum
esse ; at primre
illius-
roen~
tis nomen obscurum penitus ipsis
atque
ignotum
manere:
hoc proinde genus orationis adhibuit , perínde ut siquis hunc
in modum. lpqueretur. Quam vos mentem
homine-s
esse con–
jicitis , ea quidem prima non est : · antiquior altera qua'dam
est atque divinior.
Numenius apud
Euseb.
ubi
sup.
t ap.18.
.
§.
VII.