I dea de Píos en el Gentilismo.
93
·1
I
66 ,
De los discursos de Platon en quan-
to
á
la gen eracion del Verbo,
y
la fornJacion
del
u
ni verso
'
seg.unI
el exemplar
, .
ó
idea
re-
.siqente en el mismo .Verbo , no podrá- inferir–
se que el mundo ,
ó
lo que llamamos Uní- ,
verso sea
de
la misma. antigüedad ,
ó
eterni–
dad que
el
Verbo : porque
engen~rándose
el
Verbo , digarnoslo
así ,
por el esplendor del
Bien ,
ó
del
Padre ; viviendo
el
Hijo erí
su
contemplacion una vida feliz ,
y
dichosa,
en
.el
ínter~n que
~l
Verbo no determinó su
con-
tem-
invisibilis.
Tum addit:
Et dixit
Deus
fiat lux
,
&
f acla est
·lux.
At
in ea mundi, .qme sub sensum cadit, procreatione,
s@lidum Crelum molitur ; quod autem solidum est , - id_em
quoque sensus movet
~
terram item ac lucem aspeérabilem.
Num
tibi hoc Plato sequutus vid<:!tur , dum animantium
ideis , eo in mundo quem sola mens capit , reliéris , formas
illas qure in sensum cadunt , pro spiritalium
gener.umvarie-
_tate molitur. Enimvero jure sane Moses corpus hoc , quod
terrestre tabernaculum
a
Platone dicitur ,
-e
ter.rafiérum ;
at
ratione pr~ditum _animum , desuper in · faciem
aDeo inspi–
ratum fuisse commemorat. Tum enim principem
ill~m
Anim_i
facultatem constitutam . esse dic-unt, neé aliud quicquam Ani:–
mi
primum
in
Parentem subeuntis ingre.ssum , quam ejusdem
per
sensus accessionem ·esse volunt. Atque han
e
ess~ causam,
quamobrem
ad
imaginem ,
&
similitudinem faétus horno di–
catur.
Imago quippe Dei est , Divinum illud Regiumque
Verbum .,. horno patiendi expers : aut imaginis , imago , hu–
tnan_a mens est• .
B.
_Clem• .dlexand. apud
Euseb.
de Prceparat.
Evang.
lib.
11.
cap.
2y~