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dea de Dios en el Gentilisnio.
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~
6 5
En asunto de ideas parece
concibíe'"!'
ron estos Filósofos
dos
en la Divinidad ,
co–
mo otros
tantos
divinos exemplares. La pri–
mera en la primera Mente ,
ó
en el Padre, en
quien reside el exemplar,
é
idea del
Hijo,
ó
del
Verbo. La segunda en el V
etbo
mismo , en
quien existe el exemplar.,
ó
idea del Universo,
comprehensiva de las particulares ideas de todas
las
cosas
que el
Universo contiene.
En
la ter–
cera Divinidad ,
á
que llaman Animo, no con–
templan idea ,
ó
exemplar , porque
obrándo–
se todo el Uni verso por el Verbo , él es el
tér-
etiam ille, apud Deum in principii gradu ac dignitate cons–
titutum ,
imo
&
Deum
simul
esse pronuntiat.:. per
quod
fac–
~a simpliciter omnia sint , in quo quicquid
faél:um
est ,
&
vivens,
.&
vita ;
&
aliquid pro sua quodque natura fuerit:
iaem porro in -corpora delabi tradit ,
&
carne
indutum,
humanam speciem pra?seferre , sic tamen ut
sure
interea na–
turre-
rnaJestatem ostendat : adeoque solutum ubi jam fuerit,
Dei locum denuo ca
pessere ,
ac
Deum pror_sus eundem esse,
'ijúi
erat_,
priusquam
in
corpus atque
in carnem hominemque
descederet.
Ame!. apud Euseb . .de Pr<Eparat. Evang. lib.
1 1.
c.
19.
Cuyas
palabras compara
el
mismo
Eusebio
con
las
del Evan–
gelista .:
In
principio
er_at
Verbum ,
&
Verbum
erat apud
))eum ,
&
Deus erat
Verbut;n.
H oc erat in
prind
pio a pud
Deum.
Omnia
per
ips~m faéta
sunt ,~
&
:Sine
ipso
faétum
est
nihil.
Quod
faétum
est , in ipso vita erat ,
&
vita
.erat lux
hominum. Et
Verbum caro ,
faétum
est ,
&
habitavit ia
nobis,
&
vidimus
gloria~ ,ejus. _,
gloriara
qua,si Unigeniti
a
Patre.
j-pfln•
.cap.
1.