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dea de Dios en el Gentilisnio.

9

~

6 5

En asunto de ideas parece

concibíe'"!'

ron estos Filósofos

dos

en la Divinidad ,

co–

mo otros

tantos

divinos exemplares. La pri–

mera en la primera Mente ,

ó

en el Padre, en

quien reside el exemplar,

é

idea del

Hijo,

ó

del

Verbo. La segunda en el V

etbo

mismo , en

quien existe el exemplar.,

ó

idea del Universo,

comprehensiva de las particulares ideas de todas

las

cosas

que el

Universo contiene.

En

la ter–

cera Divinidad ,

á

que llaman Animo, no con–

templan idea ,

ó

exemplar , porque

obrándo–

se todo el Uni verso por el Verbo , él es el

tér-

etiam ille, apud Deum in principii gradu ac dignitate cons–

titutum ,

imo

&

Deum

simul

esse pronuntiat.:. per

quod

fac–

~a simpliciter omnia sint , in quo quicquid

faél:um

est ,

&

vivens,

.&

vita ;

&

aliquid pro sua quodque natura fuerit:

iaem porro in -corpora delabi tradit ,

&

carne

indutum,

humanam speciem pra?seferre , sic tamen ut

sure

interea na–

turre-

rnaJestatem ostendat : adeoque solutum ubi jam fuerit,

Dei locum denuo ca

pessere ,

ac

Deum pror_sus eundem esse,

'ijúi

erat_,

priusquam

in

corpus atque

in carnem hominemque

descederet.

Ame!. apud Euseb . .de Pr<Eparat. Evang. lib.

1 1.

c.

19.

Cuyas

palabras compara

el

mismo

Eusebio

con

las

del Evan–

gelista .:

In

principio

er_at

Verbum ,

&

Verbum

erat apud

))eum ,

&

Deus erat

Verbut;n.

H oc erat in

prind

pio a pud

Deum.

Omnia

per

ips~m faéta

sunt ,~

&

:Sine

ipso

faétum

est

nihil.

Quod

faétum

est , in ipso vita erat ,

&

vita

.erat lux

hominum. Et

Verbum caro ,

faétum

est ,

&

habitavit ia

nobis,

&

vidimus

gloria~ ,ejus. _,

gloriara

qua,si Unigeniti

a

Patre.

j-pfln•

.cap.

1.