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Discurso
J.
templa·cion
á
las c;riaturas , no pudo el Uní-.
verso salir de su nada. De hecho cónoció siem–
pr.e Platon·, contra el sentimiento de otros Fi–
lósofos , un determinado principio ,
y
origen
en el - mundo
(1).
§.
VIII.
67
En toda Ja expuesta doél:rina Plato:..
niana,
á
mas
de
los
referid?s ,
entran
otros
Fi–
lósofos añadiendo no pocas singularidades en
sus explicaciones ; enfre quienes no es-. justo
pasemos en silencio
á
Filan
Hebreo , contem–
poraneo de
J
esu-Christo ,
á
quien · no pµede
negarse mµc·ha instruccion en las Sagradas Es~
crituras,
y
al mismo tie-mpo tan dedicado
á
los
dogmas Platónicos ,
y
aun emulador de
sus
( 1)
Quicquid fit , id omne vi alicujus principii fieri • pror–
sus enim evenire non posse , ut quod ortum habet, ortus sui
auétorem non habeat. Omne igitur crelum , sive mundus , si–
ve -quovis alio vocabulo gaudet , hoc
a
nobis- nuncupatus sit.
De quo id primum consideremus , quod principio-
~st
in
. ·' omni qu.:estione considerandum
:
sémper ne fuerit, nullo ge–
neratus-ortu; art ortus sit
ab
aliquo temporfa principatu: quan-
,
doquidem cernitur ,
&
tart,gitur ,
&
est undique corporatus.
Omnia autem talia sensum movent , sensusque rno~entia, quce
sunt, eadem in opinione ·considunt , qucE ortum liabere gig–
Nique
diximus : nihil autem gigní posse sine causis.
Püuo
apud Euseb. de Pt·~parat. lib.
11.
cap.
29.