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94

Discurso

J.

templa·cion

á

las c;riaturas , no pudo el Uní-.

verso salir de su nada. De hecho cónoció siem–

pr.e Platon·, contra el sentimiento de otros Fi–

lósofos , un determinado principio ,

y

origen

en el - mundo

(1).

§.

VIII.

67

En toda Ja expuesta doél:rina Plato:..

niana,

á

mas

de

los

referid?s ,

entran

otros

Fi–

lósofos añadiendo no pocas singularidades en

sus explicaciones ; enfre quienes no es-. justo

pasemos en silencio

á

Filan

Hebreo , contem–

poraneo de

J

esu-Christo ,

á

quien · no pµede

negarse mµc·ha instruccion en las Sagradas Es~

crituras,

y

al mismo tie-mpo tan dedicado

á

los

dogmas Platónicos ,

y

aun emulador de

sus

( 1)

Quicquid fit , id omne vi alicujus principii fieri • pror–

sus enim evenire non posse , ut quod ortum habet, ortus sui

auétorem non habeat. Omne igitur crelum , sive mundus , si–

ve -quovis alio vocabulo gaudet , hoc

a

nobis- nuncupatus sit.

De quo id primum consideremus , quod principio-

~st

in

. ·' omni qu.:estione considerandum

:

sémper ne fuerit, nullo ge–

neratus-ortu; art ortus sit

ab

aliquo temporfa principatu: quan-

,

doquidem cernitur ,

&

tart,gitur ,

&

est undique corporatus.

Omnia autem talia sensum movent , sensusque rno~entia, quce

sunt, eadem in opinione ·considunt , qucE ortum liabere gig–

Nique

diximus : nihil autem gigní posse sine causis.

Püuo

apud Euseb. de Pt·~parat. lib.

11.

cap.

29.