Idea de Dios en e/Gentilismo. 95
sus -dogmas ,
y
estilo , -que comunmerite es
JlarnadQ el Platon Judío. Este hombte famo-–
so
pof
su
erudicion ,
y
escritos ,
muy
pro–
clamado
por Josepho ,
y
de quien no
hay
probable- mqti vo de creer tuviese
ínstruc–
cion alguna chri'stiana , habla del Verbo en
un modo que· no descontentada
á
los Teó–
logos Católicos ,
si
conociera su generacion
eterna. Le
denomina Principio ,
Logos ,
ó
Verbo , Hijo del Padre , imagen de -Dios.,
que
tiene su nombre,
á
quien engendró mirando
en sus exemplares archetipos,
Hombre
·segun:
imagen , porque
á
su imagen formó
el hom–
bre (
1 )'.
Finalmente , segun
Filon , el
Verbo
de
Dios ·es
aq1_1el
exemplar ., aquel
archetipo
del'
( 1)
Ut -quis minus adhuc fil-ii Dei appellatione dignus fue_,
1
it ,
.seipsum tamen
aa
primogenitum illius Verbum
., qui
Angelorum .antiquissimus
't
ac veluti Archangelus pluribus
no–
minibus in.sigois
-est.,
conformare conetur. Etenim Principium
1
Dei Nomen., Verbum ., Horno secundum imaginem -, & videns
Israel appellatur•.. Nam ut nondum idonei
-simus
.,
qui pro
Dei liberis habeamur ;
ejus
quidem imaginis sensum
mnnem_
superantis ., Verbi , inquam .,
sacratissimi esse possumus.
Dei
enim Imago Verbum hoc
antiquissimum ,est...
Quin ,etiam .ab
socio Mosis .aliquo ,ejusmodi pronuntiatum esse oraculum ..au–
divimus..
Ecce Horno., cui ·námen Or.iens•
.Za.ch.ar. cap.
-6.
·v.
12.
Novurn
pr
ofeé:l:o nomen , si aliquem .ex corpore , .animoque
.conflatum
intellig.as.Siu .autem incorporeum
illum, ac
divi-
._.
·
num