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dea de Dios en el Gentili*S1no.
-~
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Numenio ; igualmente amantísimo
de
los
dogmas Platonianos
, emprendió expli–
car la doél:rina del Sumo Bien , de el Logos,
Razon , -
ó
Verbo por el engendrado ,
y
del
Animo ; mas antes de entra~ en
esta
obra le- ,
vanta su ánimo
á
Dios
para que le abra el
tesoro de sus altos conocimientos ,
y
que s~a
canon
,
ó
regla en sus discurso~ , sin
cuya
previa disposicion : ;
y ·
auxilio
_confies=:i que
-nada puede percibirse de las cosas divinas (
1
).
Entra despues en
la
sublimidad_de sus pen- .
F
2
sa-
rum , quod jam olim usurpatum fuerit ," licet mfous explícate,
&
enucleate traditum : ejusque proinde , qure nunc instituun–
tur dísputationes , interpretes modo qu.edam sint , qure testi–
moniis
ex P1atonis ipsius operibus depromptis , opiniones
ejusmodi prisco·ru_m hominum fuisse confirment.
Piotinus ubi
·supra.
{1)
Quisquis ad Dei tum primi ,
tum secundi cognitionem
.aspirabit eum singula· prius suo qua-que loco ,
&
ordine ele–
ganter apteque dicere ; tum ubi sua cuique sedes ratioque
-constiterit , apposite de illis,
&
accommodate disputare opor–
tebit ; secus vero minime. Alioqui , si quis antequam primum
illud fatl:um ,
&
constitutum erit , citius aliqu-id-, quam
par
esset , avidiusque susceperit , suus ei thesaurus cinis futurus
est.
Ne
ídem igitur nobis eveniat, studiose caveamus:
Deum–
que
proinde obtestati , ut nostrre huic ' disputationi suimet
ipsius canon ac ~égula esse velit
, nobisque cogitationm;n
thesaurum aperire , ita demum ordiamur.-Prius enim fun–
df nd~ preces , tum ad explicatam rei traél:ationem acceden–
dum.
Numenius apUd E use~. de Prteparat. Evang. lib,.
1 1.
cap.
18e