Previous Page  88 / 416 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 88 / 416 Next Page
Page Background

Discurso l.

l)Os.

~<'Todo

es

(dice)

por

el

Rey de todas

"las·

"cosas ,

y

todo

á

él tiene respecto ·,

y

es el Au.:..

" _tor de todo

bien.

El segundo

es

por las co–

" s~s j

de

la

segunda clase ;

y

el

tercero

por

las

"de

la

tercera~

El

entendimiento

humano (aña...

de) "esforzándose

á

los conocimientos que le

"son propios,

se emplea

útilmente en

la

Írite–

" ligencia de esras cosas ,

y

en la percepcion

,,del modo_

como·

subsistan (

I) ·''

Los Filóso•

fos

~

dice Eusebio

Cesariense ,

que

explicaron

1~ mente de

Plaion

en ·estas en fgmáticas paJa–

bras , las refi~ren

á

un Dios primero ,

á.

un

Dios

segundo,

que

llaman

Principio ,

y

á

un

Dios tercero , que ta_mbien suelen llamar

Ani–

ma del mundo : _doctrina que ef -:misrno Euse~

bio , ·siguiendo

á

San

Clemente

Alexandrino,

colaciona con la

Tr'inidad

.Beatísima (

z).

En

( 1)

Hrec renigmatic.e aperienda tibi sunt, ut ne , siquid fort~

m ari

terra

ve ,

epistolre

hujus

paginis

faél:l!m

edt , intelligere

possit, qui legedt. Sic enim se res habet. Circa universaruni

Regem omnia sunt , ac propter ipsum omnia. Idem bonorum'

omnium principium est. At

circa

secu.ndum , ea qure secundo:¡

circa

tertium , ea qu.:e tertio ordine continentur , cunéta ver""l

sant"ur. Qure quidem hominis animus, in res ~ibi cognatas

in•

tentus, cujusmodi sint, perspefta ,

&

explorata habere gestit.

Plato ad Dionis. epist .

2.

_

(2)

Quare

·cum

idem

ita

loquitur,

circa

uñiversorum

Regeni

om-

r