Discurso l.
l)Os.
~<'Todo
es
(dice)
por
el
Rey de todas
"las·
"cosas ,
y
todo
á
él tiene respecto ·,
y
es el Au.:..
" _tor de todo
bien.
El segundo
es
por las co–
" s~s j
de
la
segunda clase ;
y
el
tercero
por
las
"de
la
tercera~
El
entendimiento
humano (aña...
de) "esforzándose
á
los conocimientos que le
"son propios,
se emplea
útilmente en
la
Írite–
" ligencia de esras cosas ,
y
en la percepcion
,,del modo_
como·
subsistan (
I) ·''
Los Filóso•
fos
~
dice Eusebio
Cesariense ,
que
explicaron
1~ mente de
Plaion
en ·estas en fgmáticas paJa–
bras , las refi~ren
á
un Dios primero ,
á.
un
Dios
segundo,
que
llaman
Principio ,
y
á
un
Dios tercero , que ta_mbien suelen llamar
Ani–
ma del mundo : _doctrina que ef -:misrno Euse~
bio , ·siguiendo
á
San
Clemente
Alexandrino,
colaciona con la
Tr'inidad
.Beatísima (
z).
En
( 1)
Hrec renigmatic.e aperienda tibi sunt, ut ne , siquid fort~
m ari
terra
ve ,
epistolre
hujus
paginis
faél:l!m
edt , intelligere
possit, qui legedt. Sic enim se res habet. Circa universaruni
Regem omnia sunt , ac propter ipsum omnia. Idem bonorum'
omnium principium est. At
circa
secu.ndum , ea qure secundo:¡
circa
tertium , ea qu.:e tertio ordine continentur , cunéta ver""l
sant"ur. Qure quidem hominis animus, in res ~ibi cognatas
in•
tentus, cujusmodi sint, perspefta ,
&
explorata habere gestit.
Plato ad Dionis. epist .
2.
_
(2)
Quare
·cum
idem
ita
loquitur,
circa
uñiversorum
Regeni
om-
r