Previous Page  91 / 416 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 91 / 416 Next Page
Page Background

Idea de Dios .en el

Gentilismo.

J8 .r

5

8

Esta geheracion

nq

la entiende

:r10-

tino al modo de

'las

ge'neraciones

terrenas.,

sino de

un

modo todo divino ,

.q~e..

explica

entre otros símiles con el del Sol , que sin

su i11mutacion produce calor,

y

claridad. Aña--

,

.de

á.

lo dicho : <'<"El que enger?dra

ama

al

que

"él mismo ha engendrado , singularmente si

"son solos el que engendra ,

y

ei engendrado:

' ,,este es 'óptirno' en. excelente grado de

per–

" feccion. .,

y

es · tan uno con el . generante,

"que

solo ha

y

entre ellos la diferencia de

"que el uno dimane del otro (

1 ).''

Tom.ll

.

F

Ba

4

tanquam exemplaris imago qu~dam expressa sit.

Et

ignis

quidem suum- extra se caJorem effundit : nixque su

1m

frigus

non intrinsecus modo inclu_sum tenet ..• Ecquid igitur . de

per–

feétis~imo statuere . nos oportet

i

Ah eo nihil , aut maxima

se... ·

_ cundum ipsum omnia proficisci. · At qui res post ipsum maxi–

rna

eademque secunda , m€ns est.

Ipsum enim mens intue–

tur, eoque uno indiget ; ipse autem mente

nihil

prorsus.

Et

sane si quid ah eo , qui mente melior superiorque sit, gemera.,

tur, id mentem esse necesse est ; ea vero. rerum optima cce–

terarum est, qupd eam creterre omnes consequantur• .

Plotinus

apud Euseb.

Prtepar.

Evang. lib.

1 1.

cap.

17•

( 1)

Porro quisquis generavit , quoó generatum

ah

se se

est,

studio simul ,

&

amere prosequitur ,. maxime vero si soli am–

bo

genitor genitusque fuerint. Quód si genitus ~ptimµs

sit,

tum genitor cum eo simul ita neces,sario est , ut hoc tantum,

quod alter

ab

illo sit,

ab

eodem secerñatur•.

Et

quidem

geni–

toris imaginem, mentem esse dicimus.

Plotin. apud Euseb.

'º'"'

,it.