Idea de Dios .en el
Gentilismo.
J8 .r
5
8
Esta geheracion
nq
la entiende
:r10-
tino al modo de
'las
ge'neraciones
terrenas.,
sino de
un
modo todo divino ,
.q~e..
explica
entre otros símiles con el del Sol , que sin
su i11mutacion produce calor,
y
claridad. Aña--
,
.de
á.
lo dicho : <'<"El que enger?dra
ama
al
que
"él mismo ha engendrado , singularmente si
"son solos el que engendra ,
y
ei engendrado:
' ,,este es 'óptirno' en. excelente grado de
per–
" feccion. .,
y
es · tan uno con el . generante,
"que
solo ha
y
entre ellos la diferencia de
"que el uno dimane del otro (
1 ).''
Tom.ll.
F
Ba
4
tanquam exemplaris imago qu~dam expressa sit.
Et
ignis
quidem suum- extra se caJorem effundit : nixque su
1m
frigus
non intrinsecus modo inclu_sum tenet ..• Ecquid igitur . de
per–
feétis~imo statuere . nos oportet
i
Ah eo nihil , aut maxima
se... ·
_ cundum ipsum omnia proficisci. · At qui res post ipsum maxi–
rna
eademque secunda , m€ns est.
Ipsum enim mens intue–
tur, eoque uno indiget ; ipse autem mente
nihil
prorsus.
Et
sane si quid ah eo , qui mente melior superiorque sit, gemera.,
tur, id mentem esse necesse est ; ea vero. rerum optima cce–
terarum est, qupd eam creterre omnes consequantur• .
Plotinus
apud Euseb.
Prtepar.
Evang. lib.
1 1.
cap.
17•
( 1)
Porro quisquis generavit , quoó generatum
ah
se se
est,
studio simul ,
&
amere prosequitur ,. maxime vero si soli am–
bo
genitor genitusque fuerint. Quód si genitus ~ptimµs
sit,
tum genitor cum eo simul ita neces,sario est , ut hoc tantum,
quod alter
ab
illo sit,
ab
eodem secerñatur•.
Et
quidem
geni–
toris imaginem, mentem esse dicimus.
Plotin. apud Euseb.
'º'"'
,it.