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Discurso l.
S
9
Baxa despues
el
mismo Filósofo --/
á ·
explicar con mas singularidad las voces pla–
tónicas ;
y
dice , que Plato~ entendió
por
prin–
.ci
pio la mente , que
la mente
es la imágen del
que ·
engendra ,
y
e~ Artífice
del Universo ,
y
que
el Anirno ' es procreado por la
mente:
que
·el
Padre
del
principio ·, esto
es,
de
la
m-ente,
es
-aquel
Bien
que se comunica
á
la mente,
y
á
toda
substancia. Dice
á
mas de' esto,
que · Platon , tanto
á
lo que
Es
,
quiere decir
al Ser
,por
:excelencia,
corno
á
la misma
men–
te suele
dar
~l nombre de idea , conociendo
en .
conclusion ,
qúe
del Bien
existe la
mente,
y
el
·áoi_mo de
la
.rnente (
1).
Concluye Plo–
tino
diciendo , que este
modo
de filosofar
no.
~s nuevo, bien que expuesto con menos cla~
ridad hasta el ·
tiempo
de Platon (
z).
N-u-
. (
r
) ·
Triplex rerum
a
Platone gradus ratioque statuitur , dum
ait: , circa universorum Deum, universa ; at secundum, circa
ea , quce
secundo; tertium
~
drca ea , qu¿e tertio ordine con–
tinennir , .cunéta versari. Addit autem principii Patrem esse,
principii nomine mentem intelligéns : Platoni quippt; Artifex¡
rnens est ; idemque animum
a
mente in cratere illo procrea–
ri ·docet : cujus principii , hoc est mentis , parens sit Bonum
illud quod mentem simul substantiamque prcetergreditur.
Prre–
terea tantum id quod est, quam mentem ipsam Idere nomine
appellare solet : ·prorsus ut ex Bono rnentem ,
&
ideam
ex
mente animum existere agnoscat Plato.
Plotinus loco
citato.
(2)
Neque
hoc
philosophandi genus insolens sit
ac nupe–
rum,