Previous Page  95 / 416 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 95 / 416 Next Page
Page Background

Idea de Dios en

elGent ilis1no.

,.8..5

menio , procede del prirnerü' ,

;sin

variac-ion ,:.

alguna , ní mutabilidad de su ...origen.' Esto lp

-explica , entre otros exemplos ,-con el ' de

dos ..

velas ., una

encendida ,

y

otra

apagada ,

que

arrimadas · recibe la

una la

luz sin ·mi1.cra~ ·

cion de· la que se la comunica :

y

con ·el de .

la

1

sabiduría , que se

partid

pa sin detrimento de

la

que reside

en

su comunicante (

1 ):

6

1

Aunque la bondad ·en sí -

1nisma

sea'

toda propia del primer

Dios ,

ó ·

del· Padre,

se

deriva · tambien

pot

cornunicacion al ·Ver. ·

bo ;

y

resultando esta ·comunicacion en fuer...

í

za. de

idea

del

Bien , se

sigue

que el Bien :én ·

m.ismo

será idea del Bien

cbmunicado ;

y,·

1

Tom.lL

F 3 _

co~

( 1)

Qu¿ecumque postquam donata fueri'nt , sic ad ,eu~ , q~i

accipit , traducuntur , ut ab eo , qui dederit , sejungantur..•

~

Ea mortalia sunt humanaque ornnia. At vero divina ejusmo"'.'

di sunt , qure cum aliis ita comrnunicantur , ut neque post-–

quam illuc inde commearunt , inde tamen abscesserint ;

&

illuc profeél:a, sic eum juvent , qui acceperit , ut ei , qui de.:.

derit , nihil incommodent , imo prosint etiam aliquid , dum

eorum , qure jam ante nora

t. ,

ipse recordatur. Cujusmodi sa–

ne honesta ac liberalis doétrina est , res plane singularis,

&

e!Xcellens , qure cum utilitatis accipienti plurimuln ¿.i:fferat, ab

,eh

tamen , qui dederit , non ~ufertur. Nam quemadrnodum

lpcernam eam vid~s , qure accensa ab altera fuerit ,

Jumen

illud retinere , quod p.riori non abstulerit , sed tantum qua'

i9~truéta ipsa est materia , alterius i:gne accensa , acceperit ..

Numenius

/Qt(J

,itato rap.

'.l2.