Idea de Dios en
elGent ilis1no.
,.8..5
menio , procede del prirnerü' ,
;sin
variac-ion ,:.
alguna , ní mutabilidad de su ...origen.' Esto lp
-explica , entre otros exemplos ,-con el ' de
dos ..
velas ., una
encendida ,
y
otra
apagada ,
Y·
que
arrimadas · recibe la
una la
luz sin ·mi1.cra~ ·
cion de· la que se la comunica :
y
con ·el de .
la
1
sabiduría , que se
partid
pa sin detrimento de
la
que reside
en
su comunicante (
1 ):
6
1
Aunque la bondad ·en sí -
1nisma
sea'
toda propia del primer
Dios ,
ó ·
del· Padre,
se
deriva · tambien
pot
cornunicacion al ·Ver. ·
bo ;
y
resultando esta ·comunicacion en fuer...
í
za. de
idea
del
Bien , se
sigue
que el Bien :én ·
sí
m.ismo
será idea del Bien
cbmunicado ;
y,·
1
Tom.lLF 3 _
co~
( 1)
Qu¿ecumque postquam donata fueri'nt , sic ad ,eu~ , q~i
accipit , traducuntur , ut ab eo , qui dederit , sejungantur..•
~
Ea mortalia sunt humanaque ornnia. At vero divina ejusmo"'.'
di sunt , qure cum aliis ita comrnunicantur , ut neque post-–
quam illuc inde commearunt , inde tamen abscesserint ;
&
illuc profeél:a, sic eum juvent , qui acceperit , ut ei , qui de.:.
derit , nihil incommodent , imo prosint etiam aliquid , dum
eorum , qure jam ante nora
t. ,
ipse recordatur. Cujusmodi sa–
ne honesta ac liberalis doétrina est , res plane singularis,
&
e!Xcellens , qure cum utilitatis accipienti plurimuln ¿.i:fferat, ab
,eh
tamen , qui dederit , non ~ufertur. Nam quemadrnodum
lpcernam eam vid~s , qure accensa ab altera fuerit ,
Jumen
illud retinere , quod p.riori non abstulerit , sed tantum qua'
i9~truéta ipsa est materia , alterius i:gne accensa , acceperit ..
Numenius
/Qt(J
,itato rap.
'.l2.