f
I
,
(
)
Discurso l.
samientos , en-
que
tanto
como
pretende le–
-var:itarse ; se _pietde ,
y
precipita. Parece
se–
.ñalar .. tres
Dioses :. el primero constituido
en
sí
mismo sin exterior distraccion : -el ?egun–
do
se distrahe en la contemplación de la ma–
teria , de quien esta recibe todas las modifi ...
,caciones de su ser
.,
y
el tercero el ánimo
..mismo,
ó
el
vfgor difuso
en
el
U1liverso -
(1).
El
segundo · principio , segun el
mismo·
Nu-
me-
( I)
Primus ille Deus , ut in seipso est -, ita simplex ornnin.o
.~st quod qui secum -i-pse totus perpetuoque versatur, divui..
sus esse nunquam dis~raél:usque possit , ac secundus quidem
,tertiusque Deus unus est ·, ídem tamen , quod simul cum
'ma–
'.teda- , qui binarius quidam est, circut;nferatur ,. ut . eam con–
jungat, ab ea tamen ,
qme
vim ali-quam co.ncupiscendi habet,
.assidueqµe _fluit , dividitur..• Ac priinum ·· quidem ant.equam
·eum
in
serIIJonem ingredimur, id apud nos
in
confesso ma."."'
neat , quo de prorsus qui audiat, nerno dubitare merito
pcs-:-
1sit ,
Deum primum ,
&
ab opere omni ..vacare - ,
&
'Regem
esse univ,ersi : Artificern vero Deum ,
crelum -
perrneando, ·
~cunéta moderari. Et sane commeatus noster atque a_pparar–
tus omnis , ipsius beneficium est , dum certa progressione,
_huc
mens. ad eos orones transrnittitur, quos
in
ejus commu–
nionem vorari pro suo ~ujusque gradu ,
&
~onditione
fas
sit.
!taque dum in quemque nostrum conversus intuetur _Deus_,
.
t.umenim vero sua corporibus vita , suus .vigot inest , quo.d
-immissis divinitus radiis foveantur. Sin aµtem
ad
s11i
ipsius
contemplationem oculos revocarit , tum res inferiores extin~
gui
subito. , .mens autem ipsa-non vivere modo. , sed · etiam
beate admodum
viven~.
-Numwius apud Euseb.
de
Prtepara._t.
Ji
b.
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