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LXXXVII -
una transición á
la segunda llarte, que celebra las
relaciones de María con la Iglesia militante
y
purgante.
Esta segunda parte se extiende, seg1ín
nuestra opinión, desde el "Speculum iustiti:n" basta los
títulos regios de María, Jos cuales describen después su
relación con la Iglesia triunfante.
Que babJe con más autoridad que nosotros San
Bernardino de Sena (De ViTginis Matris Dei Nativitate
et de eius superadmirabili gratia, Serm. V, cap. 8):
"A tempore enim, a quo Virgo Mater concepit in
utero Verbnm Dei, qu:rndam (nt sic dicam) iuris–
dictionem seu anctoritatem obtinuit in omni Spiritus
suneti processione temporali. . . . 1-line Bernardus de–
votissimus ait: Nulla gratia venit de emlo ad terram,
nisi tran eat per manus Marire. Bine Hieronymus in
sermone de A sumptione inqnit:
In
Christo fuit pleni–
tudo grati:n sient
in
capite influente: in Maria vero,
sient in eolio transfundente. Unde Cant. cap. 7 de Vir–
gine ad Christum Salomon ait : Collum tnnm sient tnrris
eburnea. Nam sieut per eollnm vitales spiritus a capite
deseend'unt in corpus : sic per Virginem a eapite Christi
vitales grati:n in eins corpus mysticum tran fundnntur.
Unde iste est ordo divinarum gratiarum defluxns, ut
prius a Deo defluant in Cbristi animam benec1ietam,
deinde in animam Virginis matris incle . . . in eeele–
siam militantem. Cum enim tóta uatura divina, totum
esse, posse, scire et velle divinum intra Virginis uternm
exstiterit clausum : non timeo dieere, quod omuinm gra–
tiarum effluxus quauclam iurisdietionem babuerit bree
Virgo, de cnius utero, quasi de quodam divinitatis