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LXXXVII -

una transición á

la segunda llarte, que celebra las

relaciones de María con la Iglesia militante

y

purgante.

Esta segunda parte se extiende, seg1ín

nuestra opinión, desde el "Speculum iustiti:n" basta los

títulos regios de María, Jos cuales describen después su

relación con la Iglesia triunfante.

Que babJe con más autoridad que nosotros San

Bernardino de Sena (De ViTginis Matris Dei Nativitate

et de eius superadmirabili gratia, Serm. V, cap. 8):

"A tempore enim, a quo Virgo Mater concepit in

utero Verbnm Dei, qu:rndam (nt sic dicam) iuris–

dictionem seu anctoritatem obtinuit in omni Spiritus

suneti processione temporali. . . . 1-line Bernardus de–

votissimus ait: Nulla gratia venit de emlo ad terram,

nisi tran eat per manus Marire. Bine Hieronymus in

sermone de A sumptione inqnit:

In

Christo fuit pleni–

tudo grati:n sient

in

capite influente: in Maria vero,

sient in eolio transfundente. Unde Cant. cap. 7 de Vir–

gine ad Christum Salomon ait : Collum tnnm sient tnrris

eburnea. Nam sieut per eollnm vitales spiritus a capite

deseend'unt in corpus : sic per Virginem a eapite Christi

vitales grati:n in eins corpus mysticum tran fundnntur.

Unde iste est ordo divinarum gratiarum defluxns, ut

prius a Deo defluant in Cbristi animam benec1ietam,

deinde in animam Virginis matris incle . . . in eeele–

siam militantem. Cum enim tóta uatura divina, totum

esse, posse, scire et velle divinum intra Virginis uternm

exstiterit clausum : non timeo dieere, quod omuinm gra–

tiarum effluxus quauclam iurisdietionem babuerit bree

Virgo, de cnius utero, quasi de quodam divinitatis