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Discurso I.

§.

IX.

4 3

Era tambien comun en el Gentilismo

apropiar

a

los grandes hombres ' en significa..

don de su alto heroismo, nombres di vinos, lo

que tampoco es desconocido entre los Israeli..

tas, como en su lugar hemos expuesto (

1).

Aun entre nosotros es comun, quando nos ex–

plicamos en idioma latino , dar

a

las Santos el

epiteto de

Divus,

propio de la Di vinidad , co..

mo

Divus Thomas

,

Divus Augustinus

,

deno–

rninacion derivada del Gentilismo. Daban los

Romanos este epiteto

a

SUS

Emperadores '

a

quienes contemplaban en vida como divinos,

y

nee Veneris vocabula consecrata sunt, vitiosarum rerum, ne–

que naturalium; quanquam Vellejus aliter existimat : sed ta–

men ea ipsa vitia naturam vehementius s<Fpe pulsant. Utili–

tatum igitur magnitudine constituti sunt ii dii, qui utilitates

quasque gignebant. Atque his quidem nominibus, qu<F paulo

ante dicta sunt

a

me, quce vis sit, in quoque declaratur Deo.

Cicero de Natura Deor.

lrb.

2.

cap.

23.

(1)

Suscepit autem vita hominum , consuetudoque commu–

nis , ut beneficiis excellentes viros in Crelum fama, ac volun–

tate tollerent. Hine Hercules, hinc Castor,

&

Pollux , hinc

.lEsculapius, hinc Liber etiam..... Hine etiam Romulus, quern

quidam eundem esse Quirinum putant , quorum cum rema–

nerent animi, atque reternitate fruerentur , Dii rite sunt ha–

biti : cum

&

optimi essent,

&

reterni.

Cicero de Natura Deor.

lib.

l.

cap.

lf.