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)0

Discurso I.

.cen hijo de Venus , que en otro sentido nada

es mas que Ia naturaleza misma ,

y

de aqui

la xerga de fabulas con que raciocinan los

Poe:–

tas

(1).

4

z

Ent re los dones que atribuye el Gen–

tilismo

a

una suprema causa, no eran meno–

res los pertenecientes

a

SU

alimento ,

y

ves–

tido , que los de su salud, tranquilidad,

y

buea.

eXltO

en

SUS

empresas ,

a

todo lo que

foe

con–

siguiente consagrar nombres di vinos (

z

).

Las

vir-

( r) Tu modo nobis retherie Deus"in tern pore ass'iste , ami–

citire factor ,

&

arcanorum Sacerdos Cupido , baud quaquam'

prv us infans , qualem ludendo fingunt pictorum manus, sed.

quern prima rerum omnium primordia procrearunt , perfec–

tum ,

&

consu~matum

jam inde ab initio genitum. Tu enim·

ex

obscura, atque confusa deforrnitate universum hoc effi–

giasti : proinde tarnquam sepulchro aliquo communi totius

mundi sublato , circumfuso chao, videlicet , illud quidem in

ultimi Tartari secessus fuga prtecipitasti '

ubi vere Stant:

ferrati postes, atque rerea limina portis.

Lucian. Dialog.Amores.

(2)

Multre autern alire naturre Deorum ex magnis beneficiis·

eorum non ·Sine causa'

&

a

Gr<Ecire sapientibus '

&

a

majo–

ribus nostris constitutre , nominatreque sunt. Quidquid enim.

rnagnam utilitatem generi afferret humano , id non sine di–

vina bonitate erga homines fieri arbitrabantur. Itaque tum

il~

·

lud ,

quod erat

a

Deo natum , nomine ipsius Dei nuncupa10·

bant: ut cum fru ges Cererem appellamus, vinum

aute~

Li–

berum : ex quo illud Terentii

Sine Cerere

,

&

Libero friget Venus:

Cicer..de.

Natura

Deorum

lib.

2.

cap.

23. ·