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Discurso I.

roes, cuya sabiduda , prudencia,

y

beneficios

hechos

a

Ia

humanidad

los hizo

inmortale~

en la fama , tomaron muchos los nombres de

divinidades celestes, como de Jupiter ,

Soi,

Vulcano (

1).

Esta diferencia de divinidades

quiso denotar el famoso Poeta Sofocles re–

conociendo solo

a

la Divinidad Suprema exen–

ta de contratiempos. Ni

a

los Dioses, decia,

suceden todas las cosas pr6speramente, segun

SU

deseo ,

a

excepcion de }Upiter ,

a

cuyo im–

perio todo esta sujeto :

Nee Superis, pro votis omnia cedunt,

Excepto Jove, principium finemque tenente.

Ap. Euseb. de Prrep. Ev. lib.

13.

cap.

13.

En

(1)

Hrec sunt, qure de Diis crelestibus ortuque sempiterno

prreditis /Egyptii commemorant ;

a

quibus alios quosdam pro–

creatos fuisse perhibent, terrestres illos quidem ac morti ob–

noxios, sed tamen immortalitatem partim ob singularem

prii–

dentiam, partim ob communem· in genus hominum benefi–

centiam consequutos , quorum etiam aliqui in JEgypto reg–

naverint. Horum item , si nomina interpreteris, alios ejusdem

ac crelestes ipsos nominis fuisse , alios propriam quandam

appellationem esse sortitos, Solem , Saturnum , Opem, adeo–

<JUe Jovem ilium , cui nonnulli Ammonis cognomentum fece–

re: J unonem prreterea , Vulcanum , Vestam , postremoque

Mercurium, ex iisque Solem JEgyptii Regnum principem te–

nuiss~,

Astro Crelesti cognominem.

Diodorus SituluI apud Eu–

Jebium de Prteparatione

Jib.

3.

'ap.