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Ca.ri<lad.
Shu cniqui:
Diosta ttt-
cwi
shunyunianta
<:u1¡a–
C'lti,
ccwidad slmtiyuc.
El buen cristiano, en
Alli cristianw mari, Dios-
ofecto, habiendo entregado
ma;n a;ncha shitngucac, yu-
u
corazón
á
Dios, le ama,
pai cuyaouc cuyashcapish,
muy amante
y
amado, como
Diosta huauqui caota cuya11,
<Í
un hermano
y
aun mucho
huauqititama;nta mai asta–
más que
á
un hermano ;
y
huanirac eityanipish; chasna
así el alma amante estando
cuyae almcwa, Dioshua11
unida íntimamente con Dios,
shuella oashpa, tucitilla
e llena toda de dulce con-
mishquilla cu hicunmi. Gai–
tento. Esto lo produce el
taca EsFíritu Santo camwn–
Espfritu Santo, pue Él e
mi, Pai ari cuyaipi alma–
da
al
alma en amor. La
mancurin. 'hai cuyaishue–
caiidad es el p1imer fruto
niqui, Espíritu Sanitoman1-
del Espíritu Santo , por-
ta cannashca allí rnraimi
que el amor es caracterí -
cuyai ari Espíritu anito–
tico del Espíritu Santo
y
pac itnanwhanni; cuyaishuc-
benignitas; ... tertio quantum ad hoc, quocl requanimiter
tolerentur mala ab eis illata: et ad hoc pertiuet mansuetudo.
qure cohibet iras;
quar.toquantum ad hoc, quod non solwn
per iram prox.imis non noceamus, sed etiam neque per frau–
dem ve] per dolum : et ad hoc pertinet fides, si pro fidelitate
suroatur . . . ecl ad id, quocl infra est, bene d.isponitur horno,
primo quidem quantum ad ex.teriores actiones per·moclestiam .
. .
:
quantum ad interiores concupiscentias per continentiam et
castitatem. . .. per hoc quod coutinens patitur oncupiscen–
tias, sed non declucitur, castus autem neque patitur nequc
deducitur.