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Discurso IV.

nocion de

Ia

existencia de un Ser Divino

('1 ).

·iPero que Divinidad , 6 que substancia Divina?

Esto no lo pudo explicar sino en una manera

que nadie podd entender. Supone en Dios una

figura tal , que sea la mas hermosa de quantas

podamos concebir;

y

como en nuestro pensa–

rniento no cabe figura animada mas hermosa

que la humana , infiere que Ia de Dios sera en

esta similitud. No obstante , no cree

haya

en

Dios cuerpo , ni sangre, sino cuerpo,

y

sangre

en semejanza , 6 quasi cuerpo, 6 quasi sangre;

y

que la naturaleza Divina no es perceptible

con el sentido , sino solo con el entendimien..

to (

z

).

No

se content6 Epicuro con una sola

Di-

( r) Solus enim vidit (Epicurus) primum esse Deos, quod in

omnium animis eorum notionem impressisset ipsa natura. Qure

est enim gens , aut quod genus hominum , quod non habeat

sine doctrina anticipationem quandam Deorum? Quam ap–

pellat

prolepsin

Epicurus, id est, anteceptam animo rei quan–

dam informationem , sine qua. nee intelligi quidquam , nee

quceri , nee disputari potest. Cujus rationis vim atque utili–

tatem ex illo crelesti Epicuri

de Regula,

&

judicio

,

volumine

accepimus.

Cicero de Natur. Deorum lib.

r.

(2)

Ac

de forma quidem partim natura nos admonet, partim

ratio docet. Nam

a

natura habemus omnes omnium gentium

speciem nullam aliam , nisi humanam , deorum. Qure enim

alia forma occurrit unquam aut vigilanti cuiquam , aut dor–

mienti

~

Sed , ne omnia revocentur ad primas notiones, ra–

tio hoc idem ipsa declarat. Nam cum prrestantissimam natu-

ram,