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Discurso IV.

tual

a

este fuego , es en consideracion

a

SU

ex–

tremada sutileza, pues en uso de los antiguos

Fi16sofos el espiri tu no se oponfa al cuerpo. Ni

aun este fuego es de distinta naturaleza del que

esta entre nosotros colocado, bien que sea mas

SU

til

(I).

Esta

foe a

Porfirio una bella ocasion

de burlarse de estos Fil6sofos ; pues no habien..

do hallado Aristoteles este fuego terreo pro–

porcionado

a

la

con~titucion

de las celestes

substancias, inventando una esencia quinta, su–

perior

a

Ios quatro elementos, para , colocarla

eQ aquellas alturas , no ponen reparo los

Es–

toicos en hacer

a

Dios un fuego de la natu–

raleza del

n~estro

(

z

).

En conclusion ,

a

todos

los

( r) Stoici partem fere , maximam ,

artificiosu~

i1Jum

igne~

Deum esse pronuntiant , qui cer'to quodam ordine ad mund1

hujus procreationem feratur , qui suo ipse gremio cuncta ra–

tionum earum , ex quibus singula fato nascuntur, semina com–

prehendat. Adjungunt igni Spiritum , qui mundum universum

ita permeet , ut pro multiplici materire quam pervadit muta–

tione , multiplicem quoque nominum diversitatem

accipiat~

Plutavch. de Placitis Philosophoriim.

·

(2)

Deum spiritalem quemdam ignem

si~ ~ppe.llant

.' nihil

ut eundem sempiternum facere vereantu

r , 1m

o etiam e1usmo–

di , qui omnia depascatur ,

&

perimat ,

qua.si

nos~ri

hujus ac

vulgaris ignis simillimus sit. Adeoque Anstoteli repugnare

non dubitant , qui hoc abs sese

impetrari non patitur, ut

retheream regionem simili ex igne constituat. Ex quibus si for.

te quresieris, qui possit ignis ejusmodi tarndiu permanere, di-

ver-