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Discurso IV.

Jo,

dice , son Dioses todos los que estfo recibi...

dos por instituto de Jos ancianos (

1).

z

2

Justamente haremos concepto de.lo que

en asunto de Ia Divinidad penso Platon , si

entendieremos creyo, segun el comun senti–

miento de su tiempo, la animacion del Uni–

verso" tanto en su totalidad , como en sus par–

ticulares. Este es en la Filosofia Platonica el_

animo del tnundo, con

Ia

diferencia que Pla-–

~on

hace preceder

a

este animo universal ,--Sea

como Dioses di versos , sea como uno solo en

multiplicidad de ideas , el _Bien , _o el Padre;

el Logos , 6 el Verbo , no reconociendo ,

ni

ha.;

. que sedem , quodque superos inter ,

&

homines

foterpretis

rnun

ere fung

itur, precationiqus demereri cum,

primJs

Decesse

est,

felic.em

ut nobis suam bane .operam .esse velint.

Plata

in Epinomide.

,

. \1)

Jam de Platonis inconstantia longum est dicere : qui in

T1mreo patrem hujus mundi nominari neget posse: in Legum .

autem libris , quid

sit

omnino Deus , inquiri oportere non•

censeat. Quod_vero sine corpore ullo Deum vult esse , ut

, Grreci dicunt axomaton: id quale esse possit, intelligi non

potest. Careat enim ·sensu necesse est , careat etiam pruden–

tia ,,careat voluptate : qure Ofllnia una cum Deorum notione

<!Omprehendimus. Idem,

&

in Tim<Eo didt,

&

in Legibus,

&

mundum Deum esse ·,

&

crelum,

&

astra,

&

terram,

&

ani–

mos,

&

eos quos majorum institutis accepimus :' qure

&

per se

sunt falsa persplcue ,

&

inter sese vehementer repugnantia.

Cfrero de Natura. Deorum?lib.

1.

n~ _ ll.