Discurso IV.
Jo,
dice , son Dioses todos los que estfo recibi...
dos por instituto de Jos ancianos (
1).
z
2
Justamente haremos concepto de.lo que
en asunto de Ia Divinidad penso Platon , si
entendieremos creyo, segun el comun senti–
miento de su tiempo, la animacion del Uni–
verso" tanto en su totalidad , como en sus par–
ticulares. Este es en la Filosofia Platonica el_
animo del tnundo, con
Ia
diferencia que Pla-–
~on
hace preceder
a
este animo universal ,--Sea
como Dioses di versos , sea como uno solo en
multiplicidad de ideas , el _Bien , _o el Padre;
el Logos , 6 el Verbo , no reconociendo ,
ni
ha.;
. que sedem , quodque superos inter ,
&
homines
foterpretis
rnun
ere fungitur, precationiqus demereri cum,
primJs
Decesse
est,
felic.emut nobis suam bane .operam .esse velint.
Plata
in Epinomide.
,
. \1)
Jam de Platonis inconstantia longum est dicere : qui in
T1mreo patrem hujus mundi nominari neget posse: in Legum .
autem libris , quid
sit
omnino Deus , inquiri oportere non•
censeat. Quod_vero sine corpore ullo Deum vult esse , ut
, Grreci dicunt axomaton: id quale esse possit, intelligi non
potest. Careat enim ·sensu necesse est , careat etiam pruden–
tia ,,careat voluptate : qure Ofllnia una cum Deorum notione
<!Omprehendimus. Idem,
&
in Tim<Eo didt,
&
in Legibus,
&
mundum Deum esse ·,
&
crelum,
&
astra,
&
terram,
&
ani–
mos,
&
eos quos majorum institutis accepimus :' qure
&
per se
sunt falsa persplcue ,
&
inter sese vehementer repugnantia.
Cfrero de Natura. Deorum?lib.
1.
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