De la Teoiogfa de los Griegos,
&
c.
33
1
de esta
Iey
;
lo
que verisimilmente entendi6,
segun
el
grado de excelencia queen cada uno
se encuentre , con lo que ,
y
sin embargo de
la
sublimidad de sus pensamientos, no rnenos
que otros Filosofos protegio el Politeismo (
i
).
2
5
Cornunmente fos Estoicos imaginaron
un fuego, que contiene en su gretnio las semi–
Ilas de todas las cosas,
y
que con cierto,
y
or–
denado movimiento
las
produce.Alfuego
junta–
ron un espfritu, que corriendo todo el Uni ver–
so, invadiendo todas las cosas , recibe diversos
nombres , segun
la multi
plicidad
de
materias
en
que
tiene
su
curso.
Aunque
llaman
espiri~
tu
al
( r) Zeno autem (ut jam ad vestros, Balbe, veniam) natura–
lem legem divinam esse censet, eamque vim obtinere recta
imperantem prohibentemque contraria. Quam legem quomo–
do efficiat animantem , intelligere non possumus. Deum auteni
animantem certe volumus esse. Atque hie idem alio loco rethe–
ra , Deum dicit : si intelligi potest nihil sentiens Deus , qui
numquam nobis occurrit neque in precibus, neque in optatis,
neque in votis. Aliis autem libris rationem quandalll, per om–
nium naturam rerum pertinentem , ut divinam esse affectam
putat. Idem astris hoc idem tribuit, tum arinis, mensibus, an–
norumque mutationibus. Cum vero Hesiodi Theogoniam inter–
pretatur , tollit omnino insitas prreceptasque cognitiones Deo–
rum. Neque enim Jovem, neque Junonem , neque Vest:im,
neque quemquam , qui ita appelletur, in Deorum habet nu.:.
mero , sed rebus inanimis atque. mutis per quandam signifi· ·
cationem
h~c
docet tributa nomina.
Citero de Nat.
Deqr,
lib.1.
n.
13.