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~,.,
Discuiso "JV-;
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r\
d
µcion ; todo
lo
que siendo ,
seguq.
este·
Fifo~
sofo,
in~eparable
del gobierno del mundo; con–
cibi6 deber exirnir de
el
a
SUS
Dioses. La fe–
lfeidad, decia., consiste en el !iescauso de _to·
do
1afan ,
y
trabajo ;
y
el ocupar Io's Dioses
en
un gobierno ,
que
todo esto pide , tan lejos de
bacerlos felices , Serfa hacerlos desdicfuados
(I).
. · · z8:
~ No
solo .esto, sino
que.
tambien .pens·o
que esta inatencion de Ios Dioses
a
las cosas
!errenas hada tambien la felicidad de
las
horn.:
bres.
iQue
cosa mas mortificante
a
la humani-,
dad , decia , que conceptuar
a
los Dioses por
tes~
(I)
Et
qu<l!r~re,
a
nobis, Balbe ' soletis' qua! yita Deorum sit;
qu<l!que ab iis dega,tur .etas. Ea
vid,,elice~,
qua nihil beatius,
nihil omnibus bonis affluentius cogitari pot17st.
Nibil
enim agit!
nullis occupationibus est implicatus
:
nulla opera molitur: sua
sapientia,
&
virtutc gaudet : habet exploratum fore se semper
tum in maximis,
~um
i"n a?ternis voluptatibus. Hunc
De~m
ri–
te beatum dixerlmus ; vestrum vero laboriosiss1mum. Siv!!
enim ipse mundus Deus' est , quid potest esse minus quietum,
quam nullo puncto temporis intermisso versari circum axem
creli admirabili celeritate
~
Nisi quietum autem,
nihil
beatum
est. Sive in ipso mundo Deus inest aliquis, qui regat, qui gu–
bernet, qui cursus astrorum, mutationes temporum, rerum vi–
cissitudines ordinesque conservet, terras,
&
maria contemplans,
hominum commoda vitasque tueatur ; ne ille est implicatus
molestis negotiis,
&
operosis. Nos autem beatam vitam in ani-
.mi securitate ,
&
in omnium vacatione munerum ponimus.
Ci–
c~r.
de Natura Deor. loc•.cft'.
"·
19.