Discurso II.
nacer al mat principio ,
o
Arimano , de
Ta
ma–
teria. El perverso Manes , que quiso unir el
sistema Magico con el Evangelio, atribuia
a
]a materia ,
y
por consiguiente
a
Ia carne to•
das las conseqiiencias de la malignidad, violen..
tando al mismo intento los lugares de la Escri–
tura , en que se habla de la lucha contra el
espfritu , originada del rebelion de la concu–
piscencia
(I).
Sin embargo ·M. Foucher, de
la
Academia de las inscri pciones ,
y
bellas letras
de Paris , creyo que los Magos no _tanto
.cons~
titufan
la
naturaleza de Arimano en la mate-
ria,
(1)
Seimus enim quia
lex
spiritualis est : ego au tern carnalis
sum, venumdatus sub peccato. Quod enim operor non intelli–
go, non enim quod volo bonum , hoc ago : sec:! quod odi ma–
lum , illud facio. Si au tern quod nolo, illud facio: consentio
legi quoniam bona est. Nunc autem jam non ego operor illud,
~ed
quod habitat in me peccatum. Scio enim quia non ha–
bitat in me , hoc est in carne mea, bonum. Nam velle ad–
jacet mihi : perficere autem bonum , non invenio. Non enim
quod volo bonum , hoc facio: sed quod nolo malum , hoc
ago.
Si
autem quod nolo,, illud facio : jam non, ego operor
illud , sed quod habitat in me peccatum. Invenio igitur le–
gem , volenti mihi facere bonum , quoniam mihi malum.ad–
jacet : condelector enim legi
Dei
secundum interiorem homi–
nem : Video autem aliam legem in membris meis, repugnan–
tem legi mentis mere,
&
captivantem me ·in
lege peccati,
qure
e~t
in plembris meis. ln£elix ego homo , quis me libera–
vit de corpore mortis
hujus.
Ad Rom. cap.
7•
-v.
14.