Angeles
,
y
Demonios.
,, xan para tomar otras. Son · malignbs , tanto
,, de su
propia naturaleza ,· como de su
pro–
.,, pía voluntad : diestrísimos en engañar
á
los
,,, mortales con malas sugestiones ,
y-
dolosos
,, artificios. Son autores de todos
los
males,
,,que
en
el
mundo
se
experimentan. : sugieren
"deseos de honor, de vanagloria , de domina..
"cion ,
y
soberbia,
de Reynos,
é
Imperios, de
,, torpezas
de toda
clase , que
son
las raíces
,,, de
todos
los
males , muertes , pestilencias ,
y
,,aflicciones de todos los pueblos. Se deleytan
"mucho con el vapor de la sangre ' olor_de
,, las c;arnes .,
y
aun en el de las heces ,
é
in.,.
"mundicias : por
esto
su freqüente habita.cion
"es en las cercanías de la tierra ,
y
por lo mis ....
,, mo apetecen los sacrificios ,
y
víctimas ani–
" madas (
1).
Se entxan en lo_s cuerpps donde
X
z
,,ha~
( 1)
Et ejusmodi Anim~, d~mones quidem ips~ quoque , sed
improbi ac malefici jure nominentur: qui omnes , perinde ut
ii ,
qui contraria sub virtute censentur , nec oculis , nec alío
quovi s
humano
sensu attingi
omnino
possunt. Neque enim
aut s0lidum corpus, aut eandem. omnes formam , sed piures
interse que distinébs figuras pr~sefaunt. Porro suo sing ul~
s pir itu
certis
propriisque notis expresso
imagines
modo
ap pa–
r ent , modo evanescunt, modo vultum speciemque mutant,
ii
salrem qui d e teriores sunt.... Atque genus hoc
dzemon11m,
ut .
in lo~is terra! vicinioribus cupid itatis explenda- causa
li–
b~ntius freq ucntiusque versatur, nihil plane scekris est, quod
mo-