Angele:s-, y
Demonios.
,, -11ocidos ,
y
·hacen
otras ceremonias., con
que
.,, se verifique la fuga de estos esp.íritús ·enn~–
· . ,, dadores ,
y
se . logre .la asistencia ,
ó
pre-seri–
" c-ia
del verdadero Dios (
1
)."
§.
I I
l.
68
Las supersticiones sobre
la
expulsion
de los .demonios , mas ,
ó
menos escientíficas,
· variadas
segun
el
ingenio ,
y
artificio de los
hombres ,-
y
singularment~ segun los prinéi–
pios de
Religion
de cada Pueblo ,
aun
hoy
- subsisten en -el
mundo•.
Son conocidas por
to-
Tom.II.
X 3
das
~
( 1)
Quo faél:um ut ab .lEgyptiis ac Phrenicibus ,
&
universe
ab
.omnibus religionum peritis ,
&
lora in templis disrumpi.,
&
animan
tes ad paviment,um, antequam Deorum sacris
oper~n–
tur , allidi soleant :
itaque da?mones
a
Sacerdotibus pa rtim
spiritu, pa.rtim animalium
sanguine ,
partim
aeris ipsius
per ...
cusione abiguntur , u,t iis ejeélis pra?s.ens Deus interesse ve lit ..
Plena? s'iquidem eorum sunt
redes
universre, quas ante prÓp–
terea· ipsis ejiciendis expia'nt, quoties Díis supplicaturi sunt.
: · Qulq
etiam eorundem plena sunt corpora, quod certo
qqo–
dam ciborum genere
prrecipue
delectentur. !taque accum–
hentibus nobis non accedunt ipsi modo , sed etiam nostrum
· ad
corpus
adh~rescunt ; qu~
causa
est ,
quarnobrem lustra–
·- _ \iones adhiberi consueverint , non utique propter
Deos
po~is–
sim úm , sed potius ut dxmon~s recedere, atque alío migra–
-
re
cogantur. Ca?terum sanguine pra?sertim sordibusque ca-
- piuntur, quibus ut fru· liceat ,
in eorum ,
-qui
rebus
i,stis
utuntur , se se -corp~s insinuant.
Porphir. de
Hausta
ex
oracu-–
lis
Philosophia
apud
Euseb. de Prteparat. Evang. lib.4.
cap.23.