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Angeles

,

y

De1nonios.

parte dice ,

y

bellamente , que no puede ha–

llarse

dificultad en que el fuego material obre

en lo espiritual , como se ve en el espíritu

humano , cuya incorporea naturaleza no

im–

pide el que vestido ,

ó

unido al cuerpo

pa–

dezca en él todas las miserias

á

que le vemos

sujeto. Concluye , pues, el Santo Doctor, que

aunque los demonios sean meros espíritus,

pueden estár unidos

á

cuerpos ígneos en que

padezcan (

1 ).

San Gregario el Grande no pa–

rece encuentra dificultad en que , sin embar–

go de la incorporeidad

de

los demonios, sean

ator-

aeream qualitatem , ut jam possint ab .igne ; id est , ab ele–

mento natur~ superioris aliquid pati.

B. August. lib.

3.

de

Genesi ad lit. cap.

IO.

(

r)

Hic

occurrit qu~rere , si non erit ignis incorporalis ,

sic–

ut est animi dolor sed corpor3.lis , taétu noxius , ut ea possint

cor pora cruciari ; quomodo

in

eo erit etiam

prena

spir ituum

tnalignorum

1

Idem quippe ignis erit supplicio, scilicet, homi–

num attributus ,

&

dremonum , dicente Christo:

Discedite d me

maledicli, in ignem

teternum

,

qui

paratus est diabolo,

&

A ngelis

ejus.

Nisi quia sunt qu~dam sua etiam d~monibus corpora sic·

ut doétis hominibus visum est existo aere crasso, atque hu

mi–

do, cujus im pulsus vento flante sentitur. • • Si autem quis–

qu am nulla habere corpora d~ mones asseverat , non est de

hac re aut Jaborandum operosa i nquisitione , aut contentio–

sa disputatione , certandum. Cur enim non dicamus , quam–

vis miris , tamen

ver.is

mod is eti am spiritus incorporeos posse

p~na corporalis

ignis

affligi,

si

~D iritus

hominum

etiam ipsi

pro·