Angeles
,
y
De1nonios.
parte dice ,
y
bellamente , que no puede ha–
llarse
dificultad en que el fuego material obre
en lo espiritual , como se ve en el espíritu
humano , cuya incorporea naturaleza no
im–
pide el que vestido ,
ó
unido al cuerpo
pa–
dezca en él todas las miserias
á
que le vemos
sujeto. Concluye , pues, el Santo Doctor, que
aunque los demonios sean meros espíritus,
pueden estár unidos
á
cuerpos ígneos en que
padezcan (
1 ).
San Gregario el Grande no pa–
rece encuentra dificultad en que , sin embar–
go de la incorporeidad
de
los demonios, sean
ator-
aeream qualitatem , ut jam possint ab .igne ; id est , ab ele–
mento natur~ superioris aliquid pati.
B. August. lib.
3.
de
Genesi ad lit. cap.
IO.
(
r)
Hic
occurrit qu~rere , si non erit ignis incorporalis ,
sic–
ut est animi dolor sed corpor3.lis , taétu noxius , ut ea possint
cor pora cruciari ; quomodo
in
eo erit etiam
prena
spir ituum
tnalignorum
1
Idem quippe ignis erit supplicio, scilicet, homi–
num attributus ,
&
dremonum , dicente Christo:
Discedite d me
maledicli, in ignem
teternum
,
qui
paratus est diabolo,
&
A ngelis
ejus.
Nisi quia sunt qu~dam sua etiam d~monibus corpora sic·
ut doétis hominibus visum est existo aere crasso, atque hu
mi–
do, cujus im pulsus vento flante sentitur. • • Si autem quis–
qu am nulla habere corpora d~ mones asseverat , non est de
hac re aut Jaborandum operosa i nquisitione , aut contentio–
sa disputatione , certandum. Cur enim non dicamus , quam–
vis miris , tamen
ver.ismod is eti am spiritus incorporeos posse
p~na corporalis
ignis
affligi,
si
~D iritus
hominum
etiam ipsi
pro·