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Teología ,Filósofo-Gentílica.

117

,, no estará

:sin

,substancia. '(

r).,,

Debemos ·con.:.

fesar

que

Tertuliano no usó· de voces corres..

pondientes

á

' tan alta· _explicacion de

la, divi–

na naturaleza :;

ma~ -este célebre Doétor ·, bien

,que

elogiado

en

¡

otro_~· asúntos , ·

nunca fué–

aplaudid'o· por la eleccion de voces en sus ex..

plicaciones , antes bien notado de obscuro ,

y

no muy culto en su estilo :(

2 ).

Con .. la misma

m·anera

de '

expjicarse

se.,

portó ·quanao dixo,

-que los Angeles , no obstante de

ser

substan–

cias espirituales , tienen cuerpo de su géne–

ro (3 ). No se

portó mejor

en J la·

explicacion

del alma racional.; de· .que · ~as oportunamente

hablarémos en otr;l

parte.

A

tanto error, equi–

'Vocacion ,

ó

por mejor decir, obscuridad

,lle.gó

Tom.11.

· · ·, ,

H 3

Ter-

( 1)

Quis negabit Deum corpus esse etsi _ spiritus est

i

Spi–

ritus enim corpus sui generis , in sua effigie. Sed

&

invi–

sibilia illa {}Uretumque sunt , habent apud Deum ,

&

suum

corpus ,

&

suam formam , per qure soli Deo visibiÜa sunt.

Quanto rnagis quod ex ·ipsius subst-antia missum ·est Verbum,

sine substantia non

erit.

Tertul. advers. Praxeam, cap.7.

(2.)

Septimus Tertullianus fuit

in omni genere litterarum

peritus , sed in loquendo parum facilis ,

&

rninus cornptus ,

&

ruultum obscurus.

Laeiant.

lib. 5. Instit.

cap.

1.

Creber est in sententiis , sed difficilis in loquendo.

Rieron.

epist.

ad Paulin.

'

(3)

Constar Angelos carnem non propriam gestasse, utpo–

te

naturas substantire spiritualis ;

&

si corporis alicujus ,

sui

tamen

generis.

Tertul.

de Carne Chrijti,

,ap.6.