Teología ,Filósofo-Gentílica.
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,, no estará
:sin
,substancia. '(
r).,,
Debemos ·con.:.
fesar
que
Tertuliano no usó· de voces corres..
pondientes
á
' tan alta· _explicacion de
la, divi–
na naturaleza :;
ma~ -este célebre Doétor ·, bien
,que
elogiado
en
¡
otro_~· asúntos , ·
nunca fué–
aplaudid'o· por la eleccion de voces en sus ex..
plicaciones , antes bien notado de obscuro ,
y
no muy culto en su estilo :(
2 ).
Con .. la misma
m·anera
de '
expjicarse
se.,
portó ·quanao dixo,
-que los Angeles , no obstante de
ser
substan–
cias espirituales , tienen cuerpo de su géne–
ro (3 ). No se
portó mejor
en J la·
explicacion
del alma racional.; de· .que · ~as oportunamente
hablarémos en otr;l
parte.
A
tanto error, equi–
'Vocacion ,
ó
por mejor decir, obscuridad
,lle.góTom.11.
· · ·, ,
H 3
Ter-
( 1)
Quis negabit Deum corpus esse etsi _ spiritus est
i
Spi–
ritus enim corpus sui generis , in sua effigie. Sed
&
invi–
sibilia illa {}Uretumque sunt , habent apud Deum ,
&
suum
corpus ,
&
suam formam , per qure soli Deo visibiÜa sunt.
Quanto rnagis quod ex ·ipsius subst-antia missum ·est Verbum,
sine substantia non
erit.
Tertul. advers. Praxeam, cap.7.
(2.)
Septimus Tertullianus fuit
in omni genere litterarum
peritus , sed in loquendo parum facilis ,
&
rninus cornptus ,
&
ruultum obscurus.
Laeiant.
lib. 5. Instit.
cap.
1.
Creber est in sententiis , sed difficilis in loquendo.
Rieron.
epist.
ad Paulin.
'
(3)
Constar Angelos carnem non propriam gestasse, utpo–
te
naturas substantire spiritualis ;
&
si corporis alicujus ,
sui
tamen
generis.
Tertul.
de Carne Chrijti,
,ap.6.