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Dis('urso·· J~
por _.
qfle gim~ la humana
naturaleza (
1 ).
Por
esto , segun el mismo
Atico,
]os, Filósofos 'que
aman
la Fílosofia
de
Platon ,
y
que
intenta–
ron confirmarla en sus
escritos
con mayor pe–
so .de -razones ,
trabajaá
mucho en sostener la -
doétriná
de estas divinas nociones , exempla-.
res ,
ó
ideas de todo lo criado (
z
)"-
49
Quanto
mas
se
empeñó Platon _
en de–
m'ostrar
·· sus
divinas ideas, se empeñó su discí–
pulo Aristóteles ·,
no
como
quiera
en confutar–
las , sino en burlarse de
e.llás ,
mofándose
con
,afrentosos
dicterios ,
llamándolas cantilenas .in...
sulsas ,
y
des.preciables fábulas. Esto, si
cree-–
mos
á
Atico
,y
otros Platonianos, procedió
de
la
baxeza qel
ingenio
de Aristóteles, capaz
so–
lo de
minucias,
y
frívolas
sutilezas,
y
de
-dis–
p~tar sobre cosas terrenas ,
que
no piden
tan-
.
·
ta
(
1)
Nam qui · ad illam aspirare eaque frui potuerit,, is
bea–
tus omnino ; cui eandem intueri , ac pervidere non licuerit,·
omni felicitat_e vacu~s spoliatusque relinquitur.
Atticus sup.
titatus.
··(2)
Et vero qui Platonicre doél:rinre auctoritatem , ac pon-
dus ·addere· statuerunt , hac prresertim in disputatione multi
esse solent. Quod quidem riecessarió
fi_lciunt ,
nec enim Plato-–
ñicum amplius quicquam tueri possunt , nisi eis primarias illas
principesque Naturas P1atonis
in gratiam concesseris. Ha-e
enim illa sunt , quibus creteris omn.ibus· maxime antecellit.,
Atticu! loco cit.