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68 ·

Dis('urso·· J~

por _.

qfle gim~ la humana

naturaleza (

1 ).

Por

esto , segun el mismo

Atico,

]os, Filósofos 'que

aman

la Fílosofia

de

Platon ,

y

que

intenta–

ron confirmarla en sus

escritos

con mayor pe–

so .de -razones ,

trabajaá

mucho en sostener la -

doétriná

de estas divinas nociones , exempla-.

res ,

ó

ideas de todo lo criado (

z

)"-

49

Quanto

mas

se

empeñó Platon _

en de–

m'ostrar

·· sus

divinas ideas, se empeñó su discí–

pulo Aristóteles ·,

no

como

quiera

en confutar–

las , sino en burlarse de

e.llás ,

mofándose

con

,afrentosos

dicterios ,

llamándolas cantilenas .in...

sulsas ,

y

des.preciables fábulas. Esto, si

cree-–

mos

á

Atico

,y

otros Platonianos, procedió

de

la

baxeza qel

ingenio

de Aristóteles, capaz

so–

lo de

minucias,

y

frívolas

sutilezas,

y

de

-dis–

p~tar sobre cosas terrenas ,

que

no piden

tan-

.

·

ta

(

1)

Nam qui · ad illam aspirare eaque frui potuerit,, is

bea–

tus omnino ; cui eandem intueri , ac pervidere non licuerit,·

omni felicitat_e vacu~s spoliatusque relinquitur.

Atticus sup.

titatus.

··(2)

Et vero qui Platonicre doél:rinre auctoritatem , ac pon-

dus ·addere· statuerunt , hac prresertim in disputatione multi

esse solent. Quod quidem riecessarió

fi_lciunt ,

nec enim Plato-–

ñicum amplius quicquam tueri possunt , nisi eis primarias illas

principesque Naturas P1atonis

in gratiam concesseris. Ha-e

enim illa sunt , quibus creteris omn.ibus· maxime antecellit.,

Atticu! loco cit.