Idea de Dios en el
Gentilisrno.-
67
48 Esta·
~doctrina bien qué parezca
m:uy
sim.ple en _su ~p.rincipio , .tiene en su extensron
prodigiosos
ram_os , cuy~ conexion con
la
raíz
no
al
instante se
percibe.
·· Conociendo Platon ,.
Ja
dificÚltád ~n -exp]icarla , empleó en. su de-
?
mostra.cion
q~~lÍltó
e_s··
dado:
·á ·
un hun1ano ~1 -:·
tendimiento pensar ' conocer'
y
hablar' ábrien·–
do carnina
á
otros ·, que despues de él quis_ie–
sen
aspirar á estos sublimes cono.cimientos (
1 ) • .
De
es.teprincipio hace ·dedv·ar ,
y a
él
con ..
trahe tod as las razones de su 'divina
Filosofia,
r
en
él coloca
la beatitud
filosófica,
ó
aquella
sabiduría ,
que ·sea capaz de conducirnos
á
la
poses1on
de
una · vida
feliz
,
á
que aspira ·,
Y.
E
z
por -
eorum qu~ .fiunt exempla sint , eredem'que incorporere 'ac ·
mente
so.la:percep.tre., s
}milesq.uesui semper,
&
eodem ín sta-_
t~
·permanentes ; denique cuní pr~cipua quadam ratione
pri–
mum existentes , tum ccrteris deinde causre quamobretn eo
modo sint ; quo singula sunt _, pro sua cujusque cum princi–
pibus illis s.imilitudine;
Atticus loco
cit.
(,) Notiones , inquam , illas ne~ viµeri facile , , nec oratione
satis explicad poss·e curn animadve'rteret ; is quantum vel di–
cendo, vel cogitando mens humana consequi , ac c~teris qui
ad eam postea cognit-ionem aspiraturi essent , commonstrare
viam poterat, ípsarum in traél:ationem incqmbens ,
&
cunetas
e.o
revocans Philosophi:;e sure r4tiones ,
"i~
i is ·demum ea–
rumque notitia sapientiam ac scientiam positas· esse defend it,
qu~ nos in humani finis ,
&
beatre vitre possessionem immit–
tant.
-Atticus ubi
.rnp.