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Discurso IV.

remos ,

corno

que

todos nos

pueden ser útiles,

recibiendo -de

ellos varios

bienes ;

y

estos

tilti–

mos

haciendo

de

i~térpretes , medianeros

entre ·

las supremas Deidades ,

y

n~sotros (

1 ).

Thales, ·

Pitágoras,

el

n1ismo

Platon ;

y

los

Estoicos

hacen de_

los

demonios unos .espíritus

de

la

na–

turaleza, d~

los : ánimos .::

los

héroes

no

son otra

cosa

_qhe

0

10s ·.ánimos.

·separado,s

1

de

·los

cuerpos,

bu~nos si

f

l:}eron ánimos buenos,

y

malos si

fue-

ron

malos·{

z

)At'

>

·< .

:,J

-:

.El

imis~o~Pitágoras, Platon ,

Xenocra~

tes ,

y -.C~risipo , siguiendo

·_ otros

antiguos

Fi-:–

lósofos ., como .·citando

á

aquellos,

refiere.

Plu--

- tar-

( r)

N a}ll Deós ·q1;1idem

illÓs ., .

qui s~b asp.ec_tum cad1=1nt ,"

~a~

ximos,

&

maxi~a veneratiorie dignos , cun~taque pass·im acu–

tissime peryidentes, astra, inquam, illa , quceque cum iis ex•

titisse agnosdmus omnia , Deorum ompium.. Princip~s haber~

pos opórtef. Túm· secunduin eos ·; ac sub

íis·

dremohes colére.

A't

genus illud aereum , quod tertiam obtinet mediamque

se:–

dem ,· quodqüe superó,s

-rntet·;

&- homfoes interpretis muner·e

fungitur , precationibus demereri cum primis necesse est,

fe–

licem

ut

nobis suam l;ianc operam esse velint.

Plato

in

Epino–

mide.

~

(2) .

Quresti~ni

de

Di:is, snbjungenda ·continuo .est

de

Dremo~

nib·us, Heroibusque tractatio. Thal_es , Pythagoras ,. .Plato,

&

Stoici , Dcemones animorum símiles naturas ; heroes autem,

animos etiam. ipsos

a

corporibus sejuncto~ esse : bonQs

qui–

dem ,.

si

boni animi fue.rint

, ._si

.mal.i , malos"

Epicurus

,

hor'um

nihil certo_pronuntia:. Plutarch. de Placitis Philosopborum.