Angeles
,
y
De111onios.
entre los demonios se pueden aplicar las narra–
ciones poéticas de
las
batallas de los Titanes,
ó
Gigantes , combates de Apolo con Pithon,
guerras entre Osiris ,
y
Typhon ,
y
otras de
la misma clase , env_ueltas despues _
en
alegorías,
y
ritos sagrados· (
1 ).
Eusebio Cesariense se in–
clina
á
que las guerras ,
y
debates que los gi–
gantes , de quienes habla la Escritura
~
naci–
dos del consorcio 'de los
hijos
de Dios· con .las
hijas de los hombres,
,y
que
fueron m-uy
esfor–
zados , habrán tenítjo entre sí , pudieron dar
motivo
á -
las fábulas d.e las
_guer~as
entre los
Titanes,
ó
Gigante~ ,
y
demas poéticas-na·rrati~
vas de este
caracter .(
2).
Tom. II.
V
§.II.
( r) Nihil enim kdmodum , qua? ·
a
Gr~cis de Gigantibus· , ac
Titaníbus jam olim decantata sunt , necnon . pler~que res ne–
farie
gestre , Pythonis item cum Apolline dimicationes, Bac–
chi exilia , erroresque Cereris , ab iis rebus differunt , qure
de Osiride;
ac
Typhone passim apud omnes
fingí im
pudenter
jactarique audiuntur : qurecumque prreterea mysticis quibus–
d.amsacris,
ac
religionibus involuta, ritibusque , quos nec
fa–
ri liceat nec aspicere, inclusa retinentur , non absimiles , si
ad D eos retuleris, habent explicatus.
Plutarch.
loe. citat.
(2)
Quid si autem ad ea pertinet, qure de Gigantibus
eo–
rumque parentibus ante diluvium sacrre litterre
hunc in mo–
dum commemorant
1 Videntes cmtem
fitii
Dei filias hominum,
quod erserit pulchrte
,
accepenmt sibi uxores ex omnibus
,
quM
elegerant
:
ex quibuf nati sunt Gigan t es viri famoJi
d
sceculo.
Facile enim quis dixerit , illos ipsos profanorum
~10minum
giA
gan-