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Discurso IV.

Lo mismo que dice Hermas parece insinuar–

se en la

Carta

de San Bernabé , reputada tam–

bien en otros tiempos como canónica ; pero

reconocida hoy sin esta autoridad (

1).

San

Gregario Niseno dice haber sido instruido de:

una tradicion s.ecreta , . el · que compadecido

D10s de la miseria,

y

debilidad, que babia con-–

traído el hombre por el pecado , señaló

á

ca–

da hombre un Angel para su custodia ,

y

res–

guardo 'en el curso de su vida , inspirador de

.

, :.

bue-

homine : unus requitatis ,

&

unus m1quitatis. Et ego dixi

illi:

quo(Ilodo, Domine , scire potero- quod duo sunt genii cum

hornine , audi, ínquit ,

&

intellige : .lEquitatis genius tenec_

est , lenis

&

v.erecundus , mansu~tus ,

&

quietus. Cum

ergo

ascenderit in cor tuum , continuo loquitur tecum de justi–

tia ; de pudicitia , de castitate , de benignitate , de venia,

de charitate, de pietate. Hrec om_nia cum ascenderint in cor

tuum , scito quod genius requitatis tecum est : Huic ergo

genio erede ,

&

operibus __ejus. Accipe . nunc , & genii iniqui–

tatis opera•. Primum amarus , iracundus , & stolidus est ;

&

opera illius perniciosa sunt; & evertunt servos

Dei.

Cum er–

go in cor tuum ascenderint bree , intelliges ah operibus ejus,

hunc esse genium iniquitatis.

Pastor.

lib.2.

mandat.

6.

(1)

Transeamus autem , & ad alteram cognitionem ·atque

doétrinam. Du¡e sunt vire doétrince

ac

potestatis ; una lucis,

altera tenebrarum. Differentia vero multa duarum viarum.

Uni siquidem pr~positi sunt, lucis conciliatores Angeli

Det:

Alteri ve-ro , Angeli Satance : ac ille quidem Dominus est

a

sceculis in s~cula , hic autem , prínceps temporis iniqúi.

Sancíi Barnabte epist. n.

18.