Angeles
,Y
Demonios.
263
la misma reprehension ,
y
respuesta (,) : lo
que claro es debe entenderse en nuestra en–
señanza , no de una respetuosa veneracion,
si–
no de una adoracion divina. En el mismo sen .. .
tido debe entenderse Orígenes en
sus
disputas
contra Celso ; bien que ., como en su lugar ve–
rémos, ningun otro Autor Christiano erró
mas
que este sobre la naturaleza
de
los Ange–
les (
z).
z8
Ya desde el princ1p10 de
1a
Iglesia
entre los que se llamaban Christianos hubo
quien prefería la mediacion de los Angeles
con Dios en favor de los hombres
á
la de Je–
su-Christo , como de Simon ,
y
Cerinto afir-
R 4
rna
( r)
Apoca!. cap•.
2
:2.
'v.
8.
(
2)
Hos spiritus Angelos ex of'ficio suo nominare doéli in.;
'1enimus propter divinitatem quandam interdum Deos revo~ .
cari
a
Sacra Scriptura : sed non sic ut jubeamur eos adora–
re,
aut divinis honoribus colere, quamvis dona Dei nobis
af- ·
ferant : omnia enim vota , omnes interpellationes,. depreca–
tiones ,
&
gratiarum atl:iones dirigendre sunt ad Deum re–
rum omnium Dominum, per majorem omnibus Angelis Sum–
mum Pontificem , vivum Verbum
&
Deum:: Etiamsi sciam us
non d<Emonas , sed Angelos pr.:eesse frugum proventibus ,
&
freturis animalium ; pra!dicamus eos ut beatre quibus
a
Deo
commissre sunt utilitates hominum ; non tamen honorem soli
Deo debitum his reddimus , narn nec Deus hoc vult , nec
ipsi quibus h.:ec commissa sunt.
Origin. lib. 5. contra Cdsum,
&
lib.
8.