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Angeles

,Y

Demonios.

263

la misma reprehension ,

y

respuesta (,) : lo

que claro es debe entenderse en nuestra en–

señanza , no de una respetuosa veneracion,

si–

no de una adoracion divina. En el mismo sen .. .

tido debe entenderse Orígenes en

sus

disputas

contra Celso ; bien que ., como en su lugar ve–

rémos, ningun otro Autor Christiano erró

mas

que este sobre la naturaleza

de

los Ange–

les (

z).

z8

Ya desde el princ1p10 de

1a

Iglesia

entre los que se llamaban Christianos hubo

quien prefería la mediacion de los Angeles

con Dios en favor de los hombres

á

la de Je–

su-Christo , como de Simon ,

y

Cerinto afir-

R 4

rna

( r)

Apoca!. cap•.

2

:2.

'v.

8.

(

2)

Hos spiritus Angelos ex of'ficio suo nominare doéli in.;

'1enimus propter divinitatem quandam interdum Deos revo~ .

cari

a

Sacra Scriptura : sed non sic ut jubeamur eos adora–

re,

aut divinis honoribus colere, quamvis dona Dei nobis

af- ·

ferant : omnia enim vota , omnes interpellationes,. depreca–

tiones ,

&

gratiarum atl:iones dirigendre sunt ad Deum re–

rum omnium Dominum, per majorem omnibus Angelis Sum–

mum Pontificem , vivum Verbum

&

Deum:: Etiamsi sciam us

non d<Emonas , sed Angelos pr.:eesse frugum proventibus ,

&

freturis animalium ; pra!dicamus eos ut beatre quibus

a

Deo

commissre sunt utilitates hominum ; non tamen honorem soli

Deo debitum his reddimus , narn nec Deus hoc vult , nec

ipsi quibus h.:ec commissa sunt.

Origin. lib. 5. contra Cdsum,

&

lib.

8.