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Discurso IV.
lo mismo importaba adorar
á
los
A1igeles ~,
pa–
ra por esta· mediacion conseguir sus
favores,
como
por su
mediacion
se
babia
recibido
la
ley.
La abolicion dé
es-te
supersticioso culto
fué , p·rosigue Teodoreto , el fin del
Concilio .
Laodic'ense ;
y
añade , que aun
en
su tiempo
se
conservaban Oratorios
de S. Miguel en es–
tos
pueblos, .
y
sus cotnarcanos (
1
).
Adoraban,
pues ,
estas
gentes
de tal
modo
á
los
Angeles,
que
anteponía~
; ·
Ó
igualaban
su
1nediacion
á
la
de Jesu
Christo ,
y
esta
fué
la
causa
de su
con~
denac.ion en ·el 1Concilio Laodicensé , condena~
dos
arlte.s por -S~Pablo en
su
Carta
á
los
Co~,
losenses.
·
30
Hubo
tambien un?
casta de
Sectarios,,
bien~que-no
muy·
con.ocidos-r,
y de.
qtfiienes San.
1
. · ·
·-.
- ·
·
Epi-·
'
.
· ·(1)
Nemo
'VOS
fraudet prtemio.
·
Volens in humiiitare,
&
religion~
Angeloru
m, .qute ,non 'lt1idit ambulam,
fruitra
inflatus .Jensu carnis~
s.u~.
Qui .
-leg.emd~fe.rrdebant ,
,eos,
.,etiam,ad _Ang,elqs colendo,
inclucebarlt ,
·díce.ntes'
fegem fuisse
pe·r
"eos
datam: Mansit
aú~
tem per diu hoc vitium in Phrygia & Pisidia. Proinde Syno–
dus qure
convenit apud Laodiceam Phrygi~ , lege prohibuit
ne
precarentur ·Añgelos.
Et
in hodiernum usque diem orato...
r-i§t sancti
Michaelis -'"' apud ·illos · illorumque ·fruitiones
-videre.
est.
Illi
eFgo:
humilitate dU:cti hoc .
fied ,
suadebant, di.eentes
universorum Deum nec cerní , nec attingi, nec comprehendi
posse ,
~
oportere
per
Angelos divinam
sibi
benevolentiam
conciliare.-
Theod. in 'Epistol. ad Coloss. cap. z.