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~66

Discurso IV.

lo mismo importaba adorar

á

los

A1igeles ~,

pa–

ra por esta· mediacion conseguir sus

favores,

como

por su

mediacion

se

babia

recibido

la

ley.

La abolicion dé

es-te

supersticioso culto

fué , p·rosigue Teodoreto , el fin del

Concilio .

Laodic'ense ;

y

añade , que aun

en

su tiempo

se

conservaban Oratorios

de S. Miguel en es–

tos

pueblos, .

y

sus cotnarcanos (

1

).

Adoraban,

pues ,

estas

gentes

de tal

modo

á

los

Angeles,

que

anteponía~

; ·

Ó

igualaban

su

1nediacion

á

la

de Jesu

Christo ,

y

esta

fué

la

causa

de su

con~

denac.ion en ·el 1Concilio Laodicensé , condena~

dos

arlte.s por -S~Pablo en

su

Carta

á

los

Co~,

losenses.

·

30

Hubo

tambien un?

casta de

Sectarios,,

bien~que-no

muy·

con.ocidos-r,

y de.

qtfiienes San.

1

. · ·

·-.

- ·

·

Epi-·

'

.

· ·(1)

Nemo

'VOS

fraudet prtemio.

·

Volens in humiiitare,

&

religion~

Angeloru

m, .qute ,

non 'lt1idit ambulam,

fruitra

inflatus .Jensu carnis~

s.u~.

Qui .

-leg.em

d~fe.rrdebant ,

,eos,

.,etiam,ad _Ang,elqs colendo,

inclucebarlt ,

·d

íce.ntes'

fegem fuisse

pe·r

"eos

datam: Mansit

aú~

tem per diu hoc vitium in Phrygia & Pisidia. Proinde Syno–

dus qure

convenit apud Laodiceam Phrygi~ , lege prohibuit

ne

precarentur ·Añgelos.

Et

in hodiernum usque diem orato...

r-i§t sancti

Michaelis -'"' apud ·illos · illorumque ·fruitiones

-videre.

est.

Illi

eFgo:

humilitate dU:cti hoc .

fied ,

suadebant, di.eentes

universorum Deum nec cerní , nec attingi, nec comprehendi

posse ,

~

oportere

per

Angelos divinam

sibi

benevolentiam

conciliare.-

Theod. in 'Epistol. ad Coloss. cap. z.