Previous Page  267 / 416 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 267 / 416 Next Page
Page Background

Angeles

,Y

Denioníos.

~4 Se disputa

tambien si

como

á

cada

hombre se da un buen Angel , que le sirva de

guia en sus pasos, tengan tambien

otro

ma–

lo en tentacion , dirigiéndole el primero

á

la

virtud ,

y

el segundo al

vicio.

La

afirmativa

resolucion en esta duda es una antigua doc–

trina

,

que nos dexó escrita Hermas , contero~

poraneo de los Apóstoles , cuyos escritos no

solo tuvieron siempre grande veneracion en

la Iglesia , sino que algunos los recibieron

como

canónicos ,

ó

divinamente revelados (

1

).

Y el mismo Hermas ná la enseña como pro–

pia

,

sino

como

inspirada

por

un Angel (

2 ).

Tom.IL

R

Lo

autem non secundum numerum gentium ; sed secundum nu–

merum fidelium. Unde hoc constat

1

Audi Christum dicen–

tem

:

Videte ne despiciatis unum ex istis pusillis. Angeli énim

eorum perpetuo vident faciem Patris mei , qui est in cc:elis.

Unusquisque enim fidelis habet Angelum. Nam etjam ab ini–

tio

unusquisque vir probus habebat Angelum sicut' dicit

J

acob-:

Ángelus qui pascit me,

&

liberat me

a

juventute mea.

Si ergo

babemus Angelos , modeste nos geramus tamquam nobis ad.

sint quidam predagogi. Nam adest etiam dremon. Propterea

oramus,

&

dicimus petentes Angelurn pacis ,

&

ubique pacem

petimus.

Chrysost. hom.

3.

in epist. ad Cotos.

( 1)

Divina ergo virtus illa qure Hermre loquitur in revela–

tione.

Clemen. Alexand. lib.

I.

St r omat. in fin.

Bene

ergo

pro–

nuntiavit scriptura , qua! dicit :

Primo omnium crede

qi: oníam

unus est Deus. Irteneus lib.4. cap.

20.

P astor. lib.1-. mandat.

r.

,~) Audi nunc, inquit, primum d e fide. Duo sunt genii -cum

ho-