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Idea de Dios en el Gentilisrno.

I

07

im·puros·, entorpecidos

con la ignorancia, se le

hacen irrisibles ,

tomando en

vez

de

doctrina

motivo de

mofa ,

y

escarnio (

1.) •

.7

5

Los hombres

prudentes

vemos que

proporcionan

los asuntos

á

!as personas con

quienes tratan , sin tocar

.en

aquello que

co–

nocen

exceder

á

sus facultaaes.

¿

Y

·por qué es–

to no

se

hará

del mismo .modo ,

y

aun mas

racionalmente c'an el vulgo

en

asuntos

divi–

nos ,

que

-conoce excede su comprehension,

singularmente

quando

á

la falta

de inteligen-.

- cía es - consiguiente ·la irreligion , la mofa ,

y

el

escarnio?

No otra

cosa

quiso

significar

el

Salvador del

mundo ,

diciendo

á.

sus

discípu–

los :

<'<'No

dareis las cosas santas

á

los

perros,

"ni echareis vuestr~s m·argaritas

á

los

puer–

" cos ,

no

se~

que en

vez

de apreciarlas , las

"pisen con sus pies ,

y

en lugar de agra-

,, de-

· ( 1)

Cave sis, ne bree unquam

rn

hominum imperitorum au–

res iacidant : nullum enim. fere , ut mihi quidem videtur,

sermonis genus est, quod magis vulgus irrideat : uti

viciss.im

nullum est , quod hominibus egregire cujusdam indolis , aut

sus piciendum vehementius ,

aut

afffatus divini similius videri

soleat.

Et

ejusmodi quidem illa sunt , qure

licef

plurium

an–

norum '

&

frequenti prredicatione'

&

auditione assidua cele–

brentur, vix tamen, quod auro etiam usuvenit, diligenti ope–

ra

studioque purgari possint.

Plato Gorgi.

&

in

epist.2-.

ad

Dion.