Idea de Dios en el Gentilisrno.
I
07
im·puros·, entorpecidos
con la ignorancia, se le
hacen irrisibles ,
tomando en
vez
de
doctrina
motivo de
mofa ,
y
escarnio (
1.) •
.7
5
Los hombres
prudentes
vemos que
proporcionan
los asuntos
á
!as personas con
quienes tratan , sin tocar
.en
aquello que
co–
nocen
exceder
á
sus facultaaes.
¿
Y
·por qué es–
to no
se
hará
del mismo .modo ,
y
aun mas
racionalmente c'an el vulgo
en
asuntos
divi–
nos ,
que
-conoce excede su comprehension,
singularmente
quando
á
la falta
de inteligen-.
- cía es - consiguiente ·la irreligion , la mofa ,
y
el
escarnio?
No otra
cosa
quiso
significar
el
Salvador del
mundo ,
diciendo
á.
sus
discípu–
los :
<'<'No
dareis las cosas santas
á
los
perros,
"ni echareis vuestr~s m·argaritas
á
los
puer–
" cos ,
no
se~
que en
vez
de apreciarlas , las
"pisen con sus pies ,
y
en lugar de agra-
,, de-
· ( 1)
Cave sis, ne bree unquam
rn
hominum imperitorum au–
res iacidant : nullum enim. fere , ut mihi quidem videtur,
sermonis genus est, quod magis vulgus irrideat : uti
viciss.imnullum est , quod hominibus egregire cujusdam indolis , aut
sus piciendum vehementius ,
aut
afffatus divini similius videri
soleat.
Et
ejusmodi quidem illa sunt , qure
licef
plurium
an–
norum '
&
frequenti prredicatione'
&
auditione assidua cele–
brentur, vix tamen, quod auro etiam usuvenit, diligenti ope–
ra
studioque purgari possint.
Plato Gorgi.
&
in
epist.2-.
ad
Dion.