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Problemntn Theologic,,,,
logis debe;it uti 6dci regula accepmi:nec de ap•
probatione confiar, quidqµidcicatus auétor di–
cat,Certe
{j
Suida:
credi~s,quem
adducit Car–
dinalis Baronius 'iria
~11ñ11m.s6s
.Sicuc Tribo–
niani fucrunc civiles lcges ejufdem lmperatoris
nomine promulgara:, ira & alia (cripta facra
In<
,. ,
4
_
Theo~ori C:a:íar~enfo.
Et
quid~m
rario , quam
,,.~b
..
J;
adduc1r,adeo efi inepta, ut plane arguat non de–
cdJ.Oc.
beri hujufmodi fcripro plenam fidem, neque A-
pofiolica cé(ura íingularirer Gpmmendatum. Ex
eo. cnim quod narura divina fecundum
te
Ítt
ali–
quid iníinitum coll.igit non poífe in compo!itio–
nem venire: exquo
fit
per fübíiílentias perfona–
les finiram reddi,quia raríone illarum fiare com–
pofitio porefi. Qi!od quam abfurde dicamr
ne~
mo non viderit.
.
.,
Ex
o.
1070.Secundo objicies D.Arhanaíium addu–
,,.h,..
¡;;
élú ab Euchymioin Panoplia Titulo. 1S·S-Em
• .n.,,,.,,,
mim.
Ubi fic ait probaos divinam & humanam
naturom non ita poruiffe uniri,uc ex urraque una
D.Atha,.,
tertia natura .relultaret:A1q11e
illíc}11ide111 lmninü
~uihy.,,
parm{rmt 11111ma & íOrpm; h2came mque car. pars
Perbi,neq11e f/erb11m pars car11is: h1rttm 111r11mq11e
priiifq111m conj11ngan¡11r
;
perfeflamn11111r1m
lflm–
dit:aliud emm efi d11•b111 ex partib111 ej]emiam abf1t–
..,;,& áli11d d11df ejfelfti&r cmj1mg•, q11ar11m ut111q11e
perfeé}a fit.Sic
ille, non obfcure docens duas na–
turas con poífe inrer
fe
immediate conjungi, nifi
utraque
fit
incompleta in racione natura:.
7...,"'
po-
Reípondeo in pra:diéto rcfümonio nihil eíle,
'±,:;~-
quod
obfte~,
irorno ex eo poíle pofitioné nofirá
manifeíle deduci. Supponit ením de fallo duas
naturas uniras,& tamm ex iis non refü!rare uni
tertiarn,quiaqua:liber efi in
íua
racione perfeéh;
nec de mediara unione verbum ullurn:ergo na–
tura: ad naturam non irnplicat, neque
ex
ea
fe–
quitur
UAam
tcrciarn refulcare.
:Et,,.,,.
Si
dicas unionem eíle mediacarn; id cene
D.
~tfpoufionl
Atbanafius non docet/ed in eo fundamento in–
inf/M••·
6füt, quod ucraque perfeétaGe: Gve ergo imrne-
4iate,five mediare uniacur,perfrétio ucriufque in
.eífe naturz unirati tenia: alrerius obftabit.
!•E"••
1071.
Tenio objicitur aulloriras D.Aníelrni
ti"''"'
libro de Incarnatione Verbi Cap-4. ubi.contra
:;;"rifa~
ba:micum a_flirmamtm,fi Verburn incarnacúefi,
ncceífariú fuiíle alias divinas perfonas incarnari,
D,A•fJm,
ira feribit:
Nam q11i reélC[Hftipit eius inc•rnatime,
.mdit wmnm 4fl11nipfiffe hominem in 1mit•tenl\'}11·
1urd!,fedin 1111itAtem perf011d!;
bic
auremfam11i41 /11-
minem.) Filio
Dti
m•gi!
tfie
•Di1m¡111m
iJ¡
narurd!
"nit4te111,q11~m
in perfan.tttnitatem:
/i
enim
hor
non
1pimm111r,non dimet magisnmfjár!11m
ej]<
P
atrttM
1um Filio incarn11tum, qu:i1f! effe p1/fibi/e illumfi111ul
non
~g,
inc•rn•tum,quiizfunt púires2erfan.t.Sic
il–
le,qui ex eoquod unio nó fuerir falla in natura,
colligic ita fallam fuiffe in
un~
pcríona, ut non
fucrit proprerea.neceílarium alias incarnari:quia
qui putat una incamara.perfona neceffarium
dfe
alias·incarnari,cogitur dicere·unionern follá eíle
in natuu,nó in períona:ná cum natura
Ítt
córnu-
~
is
tribus,falla unione cú una perfona,cum aliis
tiá
~eri
debere conftat.Hoc auréargumentú in–
rrnu elfer, fi natura uniri poílet cum individuo
Ooitatis
ration~ c_órnuni~
lubfif\émia:: fic enim
l,eque fierer umo rn natura,neque iu und rancum
erfona;fed neceífarium e!l'et incarnaca una hoc
il;iodb
in"cania~i
ctiá omnes:Sic
difcur~it ~·
V,afq.
Sed
eme
indlic2l1 ad intenmm videtur elle
P.Vnfquii .
difcurfus.Conccdo D .An(elmurn reéle arguere;
dfc••f"'
id enim
&
nos dicim_us,pofü::i fc!licet unione ad
:;;.;~:;'
abfo!ucam fubíif\entsam fecundum fe,
&
non ut
<fl••<h••r.
modificaram perfonalirate, Órnccs divinas per-
fonas dicendas incarnaras.llle autem adverfarius
hoc, quodnos poílibiledicimus; reipfa fallum
aflirrnabar,circa fidem errans. Q\!id indead in-
rencum ?Ex eoequidem potius firmare noílram
íemenriam poífurnus
:
Divus enim Anlelrnus
non negavit poílibilem unionern in namra,ut
fa:
cile poterar,fed quid non fallum oftcndit.
1072. Qi!arco objiciunc.S.Thoroam ob verba
4 .E"
I)~
adduéla.n. 1o68. ibieniln 1antum agnofcir poffi-
Thrm,.J•'.
bilern aífumpcionefn
r~ióne
cornrnunis natura;
ª"""•
cum perfonalirate: ergo contra illius efi mencem
poílibilicas aílumptionis ratione fubúftemia:
communis.
Refpondeo cicato in loco itaquidem alTerere
p;
foraJ
Doétorem fanétum,quia illeefi unus modus ex-
•flt11d.twr.
plicandi, quo falvarur circurnfcripris perfonali-
raribus pofre potenciam ad a!l'urnendum inrelli-
gi. Hoc autem non 1ollir id, quod in Corpore
Ariiculi przmiferat, ;lic dicens:
Et
per'
lmm
1111-
Idtm,
dum
pmfl
inulk811J
110/ler
i1ml/igm bmitatmz,&
(•pirnti•m
di~in1m
& afia liuj11fm1di,qu.t dium111r
•Démiali•,non inttlleéla P•tmiitate,
..,,¡
Filiatione,
qu~
ditunwr perfm•litaw,&fwmdum hot abf/ra·
é/A perfanafitAte per 11J1effef1111n,
p1ft11111tS
ad/11tt
Íll·
telligere n1111ram 11.Di11nmrem.Sic
Doélor finétus,
&
íacis quidem apene: 6 ehim abílraéta per in-:
celleétum perfonalime imelligcre poífumus na-
turarn a!l'umentem, eoquod fine perfonaliratc
imelligere eífentialia poílurnus : ergo non ran–
rurn racione perfonali1atis, íed racione eciam ali–
cujus eífencialis pra:dicatj poiefi divina natura
cre~tam
aílumere.
I
.t..
' 1073.Qiincoobjici porefi.Deus potcfi alTume-
~.~i•
,¡;
re racione fubliftentia? cómunis:ergo de faélo ita
faElorff~•
concigir.Confequencia oílendirnr.Quia non ap-
•ll""'f"..
parce ratio cur ira faélú non Ítt:fublifienriaenim
bumanre
natur~
eíl.abíolura,& iraconveniens efi
ut per abfoluiaip,li ira fini poidl,fupplearnr:
&
quia etiarn efi perfonaliras , debuit etiam Verbi
perfonalirace fuppleri:ergo utraquead perfeélio-
nem myftcrii concurrir. Prrerereil. Humaoicas
1•flanti4
uni1a cfi
~u~ra: div~x in:~ediari.one
real!
IX
~%;::;
phylica,qma mrer urraque
nrb1I
mediat:ergo
1m-
,,.;,,.¡,;
mediatione pby!ica ucita ef\
fubfiíléti~
abfoluta:.
Ex
quofequimr racione illius.fub{iftere,quia nó
unitur nili ad cómunicacdá propriam rationem.
Refpondeonegando confequemi:i, & ad pro-
Nr
•
bationem dico rationem eífe divinam volumace,
&'!;;::::
qua: lic,& nó aliter myfierium hoc diípofuir,
ut
r.Ua•r,
folus Filius diceretur incarnams.Liccc amé
fub–
fiílemia creata
fit
abfoluia,fuflicienrer pomit re-
lativa fuppleri,qua: eminérioris efi perfcéHorus.
1074.Admino ulierius quod additur de imme-
p-,,;.;,,,_
diatioce phyrtca, ideo enim limplicirer didmr
d..,.
~
..
Divinitas incarnata,juxra doé\rin:í Patrú,quos
¿,,
cum aliisadducit P.Aldre1e.feé\-4.n.1s.Sedtlego
quod infi:nur: narn ítac.uniri
a~iquid, ~ non.~d
P"•m.;;•
commumcandarn propn3m rac1onern m
ordme ,~uulp•tt¡f
ad elfeétum fpecialem, qua!'do quod cómunica-
Ji••
(per,,.&
turnó efi forrna,eci:ili fubjellum capax fit.Hinc
tfftll•f"~
dt
ut licet uniatur Dei patentia, & humaniras
moli,
poten~
rcddi poffit in ord.ine ad quam.Plures
,
n;irm~-