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J08

Problemntn Theologic,,,,

logis debe;it uti 6dci regula accepmi:nec de ap•

probatione confiar, quidqµidcicatus auétor di–

cat,Certe

{j

Suida:

credi~s,quem

adducit Car–

dinalis Baronius 'iria

~11ñ11m.s6s

.Sicuc Tribo–

niani fucrunc civiles lcges ejufdem lmperatoris

nomine promulgara:, ira & alia (cripta facra

In<

,. ,

4

_

Theo~ori C:a:íar~enfo.

Et

quid~m

rario , quam

,,.~b

..

J;

adduc1r,adeo efi inepta, ut plane arguat non de–

cdJ.Oc

.

beri hujufmodi fcripro plenam fidem, neque A-

pofiolica cé(ura íingularirer Gpmmendatum. Ex

eo. cnim quod narura divina fecundum

te

Ítt

ali–

quid iníinitum coll.igit non poífe in compo!itio–

nem venire: exquo

fit

per fübíiílentias perfona–

les finiram reddi,quia raríone illarum fiare com–

pofitio porefi. Qi!od quam abfurde dicamr

ne~

mo non viderit.

.

.,

Ex

o.

1070.Secundo objicies D.Arhanaíium addu–

,,.h,..

¡;;

élú ab Euchymioin Panoplia Titulo. 1S·S-Em

• .n.,,,.,,,

mim.

Ubi fic ait probaos divinam & humanam

naturom non ita poruiffe uniri,uc ex urraque una

D.Atha,.,

tertia natura .relultaret:A1q11e

illíc}11ide111 lmninü

~uihy.,,

parm{rmt 11111ma & íOrpm; h2came mque car. pars

Perbi,neq11e f/erb11m pars car11is: h1rttm 111r11mq11e

priiifq111m conj11ngan¡11r

;

perfeflamn11111r1m

lflm–

dit:aliud emm efi d11•b111 ex partib111 ej]emiam abf1t–

..,;,& áli11d d11df ejfelfti&r cmj1mg•, q11ar11m ut111q11e

perfeé}a fit.Sic

ille, non obfcure docens duas na–

turas con poífe inrer

fe

immediate conjungi, nifi

utraque

fit

incompleta in racione natura:.

7...,"'

po-

Reípondeo in pra:diéto rcfümonio nihil eíle,

'±,:;~-

quod

obfte~,

irorno ex eo poíle pofitioné nofirá

manifeíle deduci. Supponit ením de fallo duas

naturas uniras,& tamm ex iis non refü!rare uni

tertiarn,quiaqua:liber efi in

íua

racione perfeéh;

nec de mediara unione verbum ullurn:ergo na–

tura: ad naturam non irnplicat, neque

ex

ea

fe–

quitur

UAam

tcrciarn refulcare.

:Et,,.,,.

Si

dicas unionem eíle mediacarn; id cene

D.

~tfpoufionl

Atbanafius non docet/ed in eo fundamento in–

inf/M••·

6füt, quod ucraque perfeétaGe: Gve ergo imrne-

4iate,five mediare uniacur,perfrétio ucriufque in

.eífe naturz unirati tenia: alrerius obftabit.

!•E"••

1071.

Tenio objicitur aulloriras D.Aníelrni

ti"''"'

libro de Incarnatione Verbi Cap-4. ubi.contra

:;;"rifa~

ba:micum a_flirmamtm,fi Verburn incarnacúefi,

ncceífariú fuiíle alias divinas perfonas incarnari,

D,A•fJm,

ira feribit:

Nam q11i reélC[Hftipit eius inc•rnatime,

.mdit wmnm 4fl11nipfiffe hominem in 1mit•tenl\'}11·

1urd!,fedin 1111itAtem perf011d!;

bic

auremfam11i41 /11-

minem.) Filio

Dti

m•gi!

tfie

•Di1m¡111m

iJ¡

narurd!

"nit4te111,q11~m

in perfan.tttnitatem:

/i

enim

hor

non

1pimm111r,non dimet magisnmfjár!11m

ej]<

P

atrttM

1um Filio incarn11tum, qu:i1f! effe p1/fibi/e illumfi111ul

non

~g,

inc•rn•tum,quiizfunt púires2erfan.t.Sic

il–

le,qui ex eoquod unio nó fuerir falla in natura,

colligic ita fallam fuiffe in

un~

pcríona, ut non

fucrit proprerea.neceílarium alias incarnari:quia

qui putat una incamara.perfona neceffarium

dfe

alias·incarnari,cogitur dicere·unionern follá eíle

in natuu,nó in períona:ná cum natura

Ítt

córnu-

~

is

tribus,falla unione cú una perfona,cum aliis

tiá

~eri

debere conftat.Hoc auréargumentú in–

rrnu elfer, fi natura uniri poílet cum individuo

Ooitatis

ration~ c_órnuni~

lubfif\émia:: fic enim

l,eque fierer umo rn natura,neque iu und rancum

erfona;fed neceífarium e!l'et incarnaca una hoc

il;iodb

in"cania~i

ctiá omnes:Sic

difcur~it ~·

V,afq.

Sed

eme

indlic2l1 ad intenmm videtur elle

P.Vnfquii .

difcurfus.Conccdo D .An(elmurn reéle arguere;

dfc••f"'

id enim

&

nos dicim_us,pofü::i fc!licet unione ad

:;;.;~:;'

abfo!ucam fubíif\entsam fecundum fe,

&

non ut

<fl••<h••r.

modificaram perfonalirate, Órnccs divinas per-

fonas dicendas incarnaras.llle autem adverfarius

hoc, quodnos poílibiledicimus; reipfa fallum

aflirrnabar,circa fidem errans. Q\!id indead in-

rencum ?Ex eoequidem potius firmare noílram

íemenriam poífurnus

:

Divus enim Anlelrnus

non negavit poílibilem unionern in namra,ut

fa:

cile poterar,fed quid non fallum oftcndit.

1072. Qi!arco objiciunc.S.Thoroam ob verba

4 .E"

I)~

adduéla.n. 1o68. ibieniln 1antum agnofcir poffi-

Thrm,.J•'.

bilern aífumpcionefn

r~ióne

cornrnunis natura;

ª"""•

cum perfonalirate: ergo contra illius efi mencem

poílibilicas aílumptionis ratione fubúftemia:

communis.

Refpondeo cicato in loco itaquidem alTerere

p;

foraJ

Doétorem fanétum,quia illeefi unus modus ex-

•flt11d.twr.

plicandi, quo falvarur circurnfcripris perfonali-

raribus pofre potenciam ad a!l'urnendum inrelli-

gi. Hoc autem non 1ollir id, quod in Corpore

Ariiculi przmiferat, ;lic dicens:

Et

per'

lmm

1111-

Idtm,

dum

pmfl

inulk811J

110/ler

i1ml/igm bmitatmz,&

(•pirnti•m

di~in1m

& afia liuj11fm1di,qu.t dium111r

•Démiali•,non inttlleéla P•tmiitate,

..,,¡

Filiatione,

qu~

ditunwr perfm•litaw,&fwmdum hot abf/ra·

é/A perfanafitAte per 11J1effef1111n,

p1ft11111tS

ad/11tt

Íll·

telligere n1111ram 11.Di11nmrem.Sic

Doélor finétus,

&

íacis quidem apene: 6 ehim abílraéta per in-:

celleétum perfonalime imelligcre poífumus na-

turarn a!l'umentem, eoquod fine perfonaliratc

imelligere eífentialia poílurnus : ergo non ran–

rurn racione perfonali1atis, íed racione eciam ali–

cujus eífencialis pra:dicatj poiefi divina natura

cre~tam

aílumere.

I

.t..

' 1073.Qiincoobjici porefi.Deus potcfi alTume-

~.~i•

,¡;

re racione fubliftentia? cómunis:ergo de faélo ita

faElorff~•

concigir.Confequencia oílendirnr.Quia non ap-

•ll""'f"..

parce ratio cur ira faélú non Ítt:fublifienriaenim

bumanre

natur~

eíl.abíolura,& iraconveniens efi

ut per abfoluiaip,li ira fini poidl,fupplearnr:

&

quia etiarn efi perfonaliras , debuit etiam Verbi

perfonalirace fuppleri:ergo utraquead perfeélio-

nem myftcrii concurrir. Prrerereil. Humaoicas

1•flanti4

uni1a cfi

~u~ra: div~x in:~ediari.one

real!

IX

~%;::;

phylica,qma mrer urraque

nrb1I

mediat:ergo

1m-

,,.;,,.¡,;

mediatione pby!ica ucita ef\

fubfiíléti~

abfoluta:.

Ex

quofequimr racione illius.fub{iftere,quia nó

unitur nili ad cómunicacdá propriam rationem.

Refpondeonegando confequemi:i, & ad pro-

Nr

bationem dico rationem eífe divinam volumace,

&'!;;::::

qua: lic,& nó aliter myfierium hoc diípofuir,

ut

r.Ua•

r,

folus Filius diceretur incarnams.Liccc amé

fub–

fiílemia creata

fit

abfoluia,fuflicienrer pomit re-

lativa fuppleri,qua: eminérioris efi perfcéHorus.

1074.Admino ulierius quod additur de imme-

p-,,;.;,,,_

diatioce phyrtca, ideo enim limplicirer didmr

d..,.

~

..

Divinitas incarnata,juxra doé\rin:í Patrú,quos

¿,,

cum aliisadducit P.Aldre1e.feé\-4.n.1s.Sedtlego

quod infi:nur: narn ítac.uniri

a~iquid, ~ non.~d

P"•m.;;•

commumcandarn propn3m rac1onern m

ordme ,~uulp•tt¡f

ad elfeétum fpecialem, qua!'do quod cómunica-

Ji••

(per,,.&

turnó efi forrna,eci:ili fubjellum capax fit.Hinc

tfftll•f"~

dt

ut licet uniatur Dei patentia, & humaniras

moli,

poten~

rcddi poffit in ord.ine ad quam.Plures

,

n;irm~-