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Discurso III.
nueva succesion de seres, se puede muy bien
entender , que el plan del mundo representa–
do en Orus es invariable (
1).
z
3
En la fabula Typhon
movio
pleyto
a
·Orus sobre la legitimidad de su nacimiento,
acusfotjole de espurio , como no sincero ,
o
no
imitante
a
Osiris en la pureza ,
y
exento de
toda mezcla , sino adulterado con la corpo..
rea naturaleza de la materia. Puesta la qiies–
tion en juicio, obtiene Orus sentencia favora–
ble , defendiendo su causa Mercurio , esto es,
la
razon' que demuestra conformar
se elmundo
en
SU
imagen
a
la SUbstancia
solo
intelectu.al..
mente percibida (
z).
En
( r) Id enim quod revera est, solaque cernitur mente Bo–
num , extra interitus mutationisque aleam situm habetur, ejus
imagines quasdam sensilis atque corporea natura impressas
gerit, rationesque ejus ,
&
formas ac similitudines in se re–
cipit, quomodo in cera sigillorum simulacra figuntur , ve–
rum ista non semper permanent, sed confusione
&
tumul~
tibus eKcipiuntur in hac regione , superiore expulsa ,
&
ad~
versus
Orum
pugnantia , quern Isis gignit sensile exemplum.
mundi sofa mente videndi....
Ex
his natus
Oros
sive mundus,
n-0n sempiternus est, neque mutationum exsors
&
interitus,
lsed identidem nascens , vicibus mutationum subinde atque
affectionum novus recuditur ' permanetque ut numquam
pe–
riturus.
Plutarch. loco citato.
(1)
Earn obrem
pro
spurio
a~cusatus
a
Ty
phone dicitur,,
utpote
non purus ,
neque sincerus
ut pater
ipsiu.s
fonna
per
se