Teologfa
,y
Religion de los Egipcios.
273'
soloi
'el eritendimiento
pe~ci@e
,..
y
se oculta
a
i6s sentidos. Todo lo :sensible si'gnificado en
Isis esta sujeto
a
nuestra inspeccion , Io vemos,
lo tocamos ,
y
palpamos ,
por
esto su simula–
cro:estaba siempre expuesto en· el.T.emplo. Lo
que solo percibe el entendimiento ,. sin suje–
tarse
a
los sentidos ' pasa rapidamente en me–
dia de las actuales luces, como rayo q'ue sin
medid<pdei.tiempo .intennedio
se
ve'
1, .
y
tjesapa·
rece,
y;..
por
Ia
tnism'o"'su simulaoro con tapi–
do rnovimiento se .manifestaba ,.
y
ocultaba
por
fos Saceridotes (
1).
1 ,
:,.u
.::
1
1
,
-:
1
1•
2
8J .
Fin!almehte..
v~riafiiifo ,
Plutarco
en
stJ.s
exp.licaciones' despue·s
de '
retnontatse
a
buscar
Tom. III.
S
en
.
---''~' --..,.--~~~
( r) Porro
,au~em
amicula Isidis
va~i,re . ~unt
.tlncturre :,
n,a~
vis· ejuS' versatu'r •circa materiam iri omn1a mufabilein , om·
njum capacem reruni ::lucis inquatn ., teoebrarum , diei, noc..
tis, ignis, aqure, vitre, morti.s , principii, finis. Osiridis non
umbram , non varietatem habet : totum est luminosum. Prin·
dpium enim temperamenti est exors :
&
quod primum est,
s?laque cemitur ment.e ,- id mixtione vacat. Itaque Osiridis
s11nulacra semel tantum promuntµr , deinde ita reponuntur,
ut videri tangive non possint: Isiacis s:rpenmnero utuntur.
Sensilia enim in promptu sunt, inque usu versantur variisque
s~is
mutationibus multiplicia exhibent spectacula. Intelligen–
t~a
..vero sinc_eri., sancti ,
&
non nisi mente percipiendi prin–
c1p11, fulguns tnstar emicans animum id ·semel attincrere at–
(jUe
intueri tandem sinit.
Plutarc. in Traetatu citato
de
[side
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,