Angeles,y
Denzonios.
339
expeler (
1
J.
Los hombres , continúa el
111ismo
escritor., apartándose comunmente de este ver–
d,adero c:amino ,
cáea·
en los,
lazos ., que ,aquellos
malos ;
e~spíritus
íllC> J
cesan··
dtr
arm·ar.Ies ;
'Y no
hombres como quiera , mas de
quienes
ni aun
muchos Filósofos p11dieron libertarse' , sujetán–
dose engañados.
á.
ofrecerles sacrificios ,
atra–
yendo
-con
su -,
autoridad
á ,
la multitud
popu–
l~r·
(
z
).
Ellos
mismos
inspiraron
gracia,
y .
ele–
gantes
expresion.esá
los ·
Poetas
para . Ja
narra•
tivª.· ª~
·sus.· áxentúi;-as,
.v'anidades .,
guer.ras,
muer–
tes
,
envidias, adulterios ,
y
otro~
hechos
pés.i-~
Y
2
mos
-(1)
Deus
' áutetn
cer~ei
natura. sua res
omnes
~quitate
ae
jus–
titia
,supe'i:at , ' aHoqui
fie
Deus quidem esset. Quare vim is-'
tam
, atque has nocendi partes
a
benignjs ac beneficis d~tno"
nibus rerno'Vere omnino decet. Quod enim ad nocehdutn tam·
a
natura ,
quam
a
volumate comparatutn sit, id curn benefico
pugnare ,necesse est : contrariis a.utem pugnantib11sque rebus·
nullá esse potest ciica
unum
idernque consensio.
Porphiriui
ubi
supt"a.
·
(2)
Enim vero non ·idiotas modo
~
sed etiam Philosophorum-:
non
paucos , hic morbus invasit ; atque ita quidem Ut sibi mu–
tuo errandi occasionem pr~berent. Natn ut qui
ex
Philosophii'
sese mirtus c·ommuni
ab
rest·u ·subducerent, in eanderu. cum
im-·
perita multitudine sententfatn opit1ionemque descendebant: sk'
multitudo rursus , cum ex iis , qui sapientes babeba11tur , co--'
gitationibus suis consentaneas disputationes audiret , baustum '
sernd
de
Diis
errore~ magis in dies magisque confirmabat. -
P,orphirius
ubi
supr.
í...
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