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Angéle:s

,

-Jt:D;imonios.

3'3S,

vh·'do-r . .é_n

Ja·:-

resJfüeSta ,

q

1

ue

'dió -

ar'

lós ,

Judíos~

tomó

á -

Beelzebub por

Saranas. Cotejado·

todo

estb -¿qu~:

otr·a,

c-onseqüe:nda

'podrá i,nferirs·e, Si-'

no que el diablo

,.6

Sataüas ., <y:

Beelzeb.ub

, -á

qúi'ep ·

aqoellós

Ge'ntiles,

.y-

no ·

pocos-

Israelí

tas -

daban

culto,

eta

una

m~isma

cosa (

1

)?

V<.{o

bie11;

~e

p_uede

decir:, ,

que todo

culto .

Jdolá>tric<Y,

ó

to~'O

-el' que ' se aleja ,

y

desdice·

d·el debido : al

verdadero

Dios,

es

diábolico,

·esto

es ,-

co1nra–

ti0-

á

la

verdad~

No nos·

oponemos

á

este modo

,fe:

discurrir ;

y

rectamente · dice

el .

.;ApostoJ,

que

e'l

·ídolo

en

el

mundo ' fu

era.

I.a

per–

version

que

causa ·al verdadero eulto , nada

es

(

z

)•

.- 74 Sabemos tambien

que

los Gentiles de-

dicaron

aras;

y

saérificios·

á

Pluton_Dids

de

los

Infiernos ,

á

los

Manes

,--á

las Furias ,

á

la ad–

versa F~rtuna ,

á

la Fiebre , Palidez , Tempes–

tad ,

y

otras

deidades

con semejantes

.f

unesto-s

nombres ;

mas

tambien

parece ,

que

no

tan–

to adoraban

á

estas

malas afecciónes

como ·-cti.;;.

.

VI-

·('1)

4.

Reg. cap.1,.

Matthcei cap.i2. v~24. Lucce cap.11.

v.r

>•

('.l)

Scimus

quia nihil

est idoluni

in·

mundo,

&

quod

nullus

est

Deus ,

nisi unus. Nám

&

si surit qui

dicantur dii ,-

si~e·

in

tcelo, sive in terra ( siquidem sunt . dii multi .,

·&

domini):

Nobis tamen unus De1:1s.

1.

ad

Corint. cap.

8.

v.

4. · . . ,