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DispÚrso IV.
mos para inducir en el
mundo mal
concepto
de los grandes Dioses,
y
aun del mismo su..
premo Dios , haciendo :creer
_á
Jos hombres,–
que
en los
Cielos ·
rey
na
el
-mismo desorden
que acá en la
tierra , con el fin de
introducir
entre los
humanos
una entera depravacion ,
y
perve.r,sion en costumbres
Q
1 ). _
Plutarc~ . , .
céle-·
bre
Filósofo
en
el :
Gentilismo,
con
rela-cion
de
otros -asegura , que estos malos espíritus
se
to–
rriaro'n
en
div.ersas
partes
los
nombres de divi-–
nidades ·famosas ,
como de
Júpiter_,·
Baco,
Apa-._
lo,
·Minerva (
2 ).
/
-
§.II.
-( 1)
Quodque omnium longe- indignissimum-
est ,
gradum
ex·
bis ·porro faciunt, ac sLm.iJia .
f~cilt~
de sum~is qµoque Diis per•
suadent, usque eo , ut Deum etiam optimum
iisdem
crimini–
bus probrisque subjiciant : quo uno pr~sertim omnia sursum
ac
deorsum acta confusaque esse ajunt. ".• Siquidem Poesis
ip–
sa quoque nobis hominu~ opiniones facibus accendebat ;
cum.
, 9ictione
ad
adrniratione,m prrestigiasq~e cornparata ,
nec ad;
titillandos qiodo permµlcendo~que sen~us , - ve_rum etiam
ad
fidem rerum , qure verisimilitudinem prorsus omnem exclude-.
rent, faciendam potentissima uteretur.
Porphirius loco citat.
(:2)
Jam
vero quod solemnibus
a~
propriis Deorum nominibus:
quidam
a
nobis dremones appellentur , non est , ( inquiebat pe–
regrinus ille) quamobrem
mirum
id videri debeat. Narn quo
quisque Deo ,
vel
ordinis atque loci, vel potestatis sodetate
conjunctus est , ejus etiarn nomen
sortiri
amat : quernadmo–
dum ex
nobis alium
Jovium ,
alium
fy1inervium ,
alium vero
Apollinium aut
Bacchium .,
aut Mercurialem appellari vide–
rnus. Ac nonnulli quidem
vere
ac
merito
id
.oomiais causa
·quo-
.
·
dam