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222

Discurso IV.

capaces de conocer aquel exceso, por poco

que

sea , de superioridad (

1

).

S.

Gerónimo severa–

mente refuta la opinion de aquellos que ha–

cen inferior .

la

naturaleza Angélica ·

á

la hu–

mana.

t'r·

Todo

Angel

·en el

delo

, 'dice, sea

el

" mas

mínimo ., se

:aventaja

·á

to~os

los

hom–

" bres de la tierra. Nosotros , prosig~e , ~pro–

" vechamos asemejándonos

los Angeles:

no.'.

" los

Angeles asemejándose

á

nosotros,

como al–

" gunos , roncando

en

un

profundo sueño ·,

di–

" xeron (

z

).

.

§ ...

III.

7

Aunque ,el~nombre genér~co de AngeL

sea bien

conocido

en las

Sagradas

Letras ,· -solo~

despues de

Ía

Ninivítica,

y

Babilónica

captivi--.:·

dad,

esto es , .de·spues

que los

Israelí

tas ,

despo...

Ja-

( r) Audi quid de Angelis · Propheta dicat , simulque de hu–

mana natura- , quod· modicum sit inter utramque naturam dis–

crimen. Cum enim_dixisset:

Quitj est homo, quod memores ejusi

Aut

F'ilius hominis quoniam

reputas

eum

1

Adjecit :

Minuisti

eum

paulo

minu{ ab Angelis.

Attamen licet paulum sit discfi.. _

minis , quia tamen aliquod interest discrimen , Angelorum

substantiam non accurate novimus , licetque millies philoso–

phemur , re peri re non possumus.

Chrysost. Homil.

f.

de

In–

comprehensibili Dei

natura

,

tom.

1.

(2)

Omnis Angelus in ccelis qui minimus est, in terris -cunc- · .

tos homines ant€ire. Nos enim in Angelos proficimus ,

&

non

Angeli in nos: sicut quidam stertentes sopore gravissimo som-' ·

niant.

Hier.on.

EpiJtol.

ad

dlg"siam

tom.

4.

part.

x. ,