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es la remisión de todos los
1
cushpa, juchacunala pa1111-
pecados
t.
.Al
entrar el
bachin, Pai ari tuc?.ti ju–
Espíritu Santo en el alma
chacunala pamibachicmi
t.
le comunica , infundiendo2,
Espíi·itu anlo almapi yai-
¡
nna nueva existencia espi-
cueca, mushuc mana aicha–
ritnal, la naturaleza divinaª,
yuc caita, Diospac quiquin
una nueva vida sobrenatu-
cai1a2,
Diospac rnitshuc
ral, la bondad
y
caridad
causaita, Dio
~pac
allicaila,
J
divinas~;
el Espíritu Santo
cuyaita alm111Jli tarpushpa3
e , en verdad , ,la Caridad
paima11 chai Dio :pac caila
1
vivificadora s. A cansa de
chasquichinnni\ E:píri/11
este nuevo er
6
nueva vida,
Santo mari cau achic Gu–
el alma se asemeja
á
Dios
6.
yaimi
s.
Gha·i 11utshuc cai,
mu huc causaimanta alma
Dios hina tuc?.tnmi6.
1
Miss. Rom. Fer. ill post Pent., Poste. : "l pse est remissio
omnium peccatorum."- S.THo).I,, um.'r heol.ill•, q.3,a. ad3.
2
II
Petr. 1,
4. -
S. THo).1.
1
um.Theol.
I• Ilm,
q.110, a.
2
ad 2: "Q.uod substantialiter est in Deo, accidentaliter
fit
in
anima participante divinam bonitatem.'
a
I
l o. 3, 9.
.
4
.
Tno~1.,
Sum. Theol.
II• II•c,
q. 23, a. 2 ad 2: "Deu
est vita effective et animre pei: charitatem, et corporis per
animam; sed formaliter charitas est vita animre, sicut et anima
vita corpods. Unde per hoc pote t concludi quod,
sicu~
anima immediate unitur corpori, ita cbaritas animre:·
5
ymb. Nicren,: "Credo . . . in piritum anctum .. .
vivificantem". - Leon.
X.IlI
Ene. 'Divinum illud munus '·
o . THo.1i.,
In
3, dist. 13, q. 1, a. 1: · "Perficit ip am
(animam} formaliter in esse spirituali, ecundum quod Deo
simila ur, tmde et auimre vita dicitur. ·