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neoare concurfum aa· eliciendam
tili generalicate iri'debit3 ñon efl:
cognitionem fubliflentire ob altifsi-
ordiriis natúralis, fed
fupern~tdra.1
mus.fua: providencia: fines.
lis
)
pofsit eífe élebita in alic¡ua"
66.
Oüijcies decimotercio e-
providencia, &'alicui creamrr;.Vn-;
vért.mdo totum conclu{Jonis funda-
de jam
1-¡~c fin~
gracia fpecialf pof.,.
mentum ,
pra:dpu~
ab
authori~atc
fct
naturalíter
intuitiv~
attinoeré
defumptum: ex hucufque di8:is
fo-
hoc myíterium ; qtJod SS.
aiitl~ri
...•
lum infertur, intelleétum fuis vi...
tati dif.fonat
cer1~. Infup~r
talis
dbus,
&
auxilijs ordinario debicis
gráéia eo ipío, quod
lit
entitativ~
dono creationis non poífe eviden-
naturalis,c!t
abfolut~
proport'ionata
ter faltem
abíl:raaiv~
actingere·hoc
víribus natar:E; fed ootitia evldcns
ruyíl:e~iucn;
non vero aliquo auxi-
myfürij Trinicatis tft omnino,
8d
lio,
&
gracia fpeciali MtQrali inde-
al:>folut~
fupra captum J¡¡telledus
bi1~:
ad modum,quo tenent Theo-
ju~a
SS.
&
·Gonciliorurn authori..
logi; homineQl nQµ polfe fibicom-
tates:ergo intelle8:us
e~
oratia tan.;
munis p_rovidentiz auxilijs affe-
tu:n,
&
auxilio fuffultus :equir evi..¡
qui .ornnes veritares ípeculativas,
denter
intuitiv~
attingere illud.Vl1
.ni
eraaicas ordinis naturalis, nec ua : piures veritates naturales ne4
vinc~re
omncs
t~nt.atio!1es
,•nec
'luit
in~elleéttJs.
fola
gracia
debí~~
omma peccata vcnialia vitare, fed
narurah affequ1, fed cget grana
egere ad hoc fpeciali gratia inde-.
fpeciali ; plus'
ergo d.anclum
e~
bit~ . dono
creationis.,
qu~
tamen
cqgnitioni hujus altiísima: ,
&
fu-:
potefi effe entitativ! naturalis.Tunc
pern¡e verimis, indigeatia nemp!
fic: fcd ralis.
~videos ~tt~ngen:ia
gratia:.f~pernaturalis;
ac
proind~!'
faéta eo
aux1h~
namrah mdeb1to &cognmonem eífe fupernaturalem•
cífcc entitati
v~
naturalis,
&
alas
abfoiut~
dicendqm efi,
P.ecfuffic~~
no~
fjeret viribus,
&
auxilljs debí-
re t3lcrn gratiam
Óatu
r~lem inde,~
tís: ergo e.a atting.entia & eífer na·
bitam.
turalls, & alias dlet-indebita,
~uo
6?.
Ratib
a
priori,
imo
~ '
falvantur authoritates SS.
nemp~
totius conclufionis poteft eíle: quia
nlem cognitianem evidentem
cil~
in cafu dubij , an cxtollenda fic
indcbicam
nat1u~1
vis intelleétus cread,
&
auxilij or-, '
67:
.
Fateor , hunc difcurfum
dinis n.:nuralis ad cognofcendunt
difficil~
roífe ' •fiando •rationi, <::on- . hoc mylterium? vel
~
contra
ex.to!.¡
vinci falhtatis,Sed nihilominus
~um'
lenda
lit
celfitudo ·hujus myfierij,.
grat_ia ord.inis
11at~1r~lis,
lich fit
in- ·
a·de~ ~t
fuperet vi.res
ordini~ natu~
deb1~a
hu1c, vel ilh creatura: , in· rahs1mtelleatls
fiv~ human~, fiv~
hac:., vcl illa providencia (non ta-
Ang
0
elici
¡
ílandum e!l potiys
P.romen cuilibet.creacura:,
&
in qua-· hac celfitudine ri1y!lcrij,. cum
Íl~cunque providentia, nam gratia
c·élff~at
c:ommunis
DQ!
~ocfcnfus,
'{om~is
'
g
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