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Monarquía Divina.

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9

Pero de

todos los Filósofos Griegos,

que

por la üpinion de los dos principios refiere

Plutarco,

ningunos parecen mas decididos qlie

Pitágoras ,

y

Platon. Pitágoras llamó

á

Dios

la

Unidad de

los

principios , Bueno como

natura–

leza propia

de

la Unidad,

y

½onsiguientemente

la Mente,

ó

Inteligencia. Al Demonio le

aplicó

el

número

Binario

infinito, :como

propia

natu–

raleza de este

número,

la

maldad ·á

quien

perte–

nece

la abundancia-de la materia,

y

este mundo

que

vemos ,

en cuya doctrina se ven

clar<:1mente

notados los dos principios (

1 ).

Platon

todo _lo

quiere bueno. en Dios , de quien dirriane todo

lo

bue-

trocinantes. ·Empedocles principium boni efficax amorem ae

amicitiam , scepe etiam harmoniam appellat : deterius autem

Rixam perniciosam ,

&

litem sanguinolentam. Anaxagoras

mentem, & infinitum. Aristoteles formam,& privationem.

Plu–

tarchus de

Iside

, &

Osiride.

(1)

Pythagorici pluribus utrumque principium ·afficiunt no–

minibus. Bonum Unitatis, finiti , quiescentis , recti , imparis,

quadrati , requalis , dextri , splendidi : malum Binarii ,

infi–

ñiti , in motu versantis , curvi, parís; altera 1dimensione lon–

gioris , inrequalis , sinistri , tenebricosi , bree esse ·principia or-

~

tus rerum statuunt.

Plutarchus de Iside

,

&

Osiride•

••

Pytha–

goras ex principiis unitatem Deum vocavit,

&_

bonum , q uod

propria unius natura, ipsaque adeo Mens est -: infinitum au–

tem binarium , Dremonem , malumque dixit,

ad

quem;

&

ma–

terire copia ,

&

mundus hic quem videmus revocetur.

ldem

Plutarchus de Placitis P~üosophorum.