Teología~Filósofo-Gentílica.
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1
.37
~·3
Reflexionando ·aún-
sobre
el_ hombre,
y
cotnpárándole con el globo mismo, arguían
·así :
Por · mas perfecto qüe sea el hombre,
·nada
es
mas
que una ·parte- del
mundo· ,
y
cada
hombre puede. ser
reputado
un quasi _nada en
el
inundo ,
lo que no
es
de
admirar
quando
todo el globo- de· la tierra comparado al Uni~ .
verso, , apenas
es -
mas
qt1e
un
punto-
indivisi–
ble: Y
pues
que·
tan
poco es el hombre ,
y
mucho
menos-
cada:.
hombre
en
su
singularidad,
y
se
halla
tan rica-menne dotado -de vida, áni–
ma , y
di-scurso ,
¿dirémos-.
que
el
mundo ,
es–
to
es , el todo
que
compone ,
~
y
de
quien el
hombre
es
parte tan poco consjderable_ , sea
menos
perJecto
que
él?- (
1,)
En
(
1}
Is autem ·est.gra'dus , in quo rerum omnium natura po–
n.itur _,
q ua!
quoniam talis-est ,.
ut
pr~sit omnibus,
&
eam
nul–
la res
possit impedire ,. neeess~
<tst
,
intelligentem- esse rnun–
dum ,
&
quidem etiam sapientem. Quid autem est
insciti.us,
quam eam naturam-, qu~ ornnes
:res
sir ~omplexa , non- opti–
mam dici : au~ cum sit
opti.manon primum ·animantem esse
deinde' ratíonfs ,
&
consilii c·ompotem , pos.tremo sapientem~
Qui
en im potest aliter esse optima1 Neque enim , si stirpium
si'milis
sit ' aút edii'm
besffariún . ,:
o'piinia-
putanda
sft-
potius,
quam de-terrima : ne·c vero , si
rationis partic.eps si't, nec sit
lamen
a
principio sapiens
, non· sit deterior mundi potius
quam· h.umana conditio·. Horno ením sapiens fieri potest : mun–
d-us aute~ , si in a:terno pr~teriti temporis spatio fuit
insi- .
piens , numquam' -profe_éto_, sapientiarµ .
consequetttr.
Ita erit
ho-