O.
~
U S C {}
t
V
M XI,
.6~t.
Et lib.
de
lncan1atiene Domini
c::ontt"cl ..'\poUinarilhs • ,,
Sed
dum
hos
redar.–
·,, guimus , emergunt alü , qui earnem Domini dicant
&
D
ivi'1titatem
u~1~us
,. eífe naturcn. Qua: tamurn facl'ilegium infet't'la vomuerunt
?
Ja.intolerab1ho..
,, res. funt Ariani, quorum per iíl:0s perfidia! robur adolefcit,
1:1t majore
con–
,, tentione aíferant Patrem,
&
Filium,
&
Spiritum
Sanétmn ,
uniu.s
non
dfc
,, fubftancia:,
~uia:
illi
Diviniu~em
Domini
&
carnem fubfr:mtia:.
uniu~ die~)"
,, re tcmta.venmt • ,, Plura alla non mim1s luculenta
S.
Ambrofü
t-efhmorua.
Theodorettts
&
S.
Leo contra Eutychianos proferuA't, locis laudaris..
S. Auguftinus in Epiftola: ld Volufianurn. •
Nunc
"'ero ita· inter Deum
&
h~mines- Meái4tor apparuit, ut in u:iitate perfontf copulans utramque naturam
,,
&
f<J:·
fü4
fHhlimaret infolitis
,
& infolita·
f
ol1ti1·
ttmperartJ
•
leporius
in Libello Emendationis,
~uern
fub·
nomine
S.
Auguíl:ini
Theod~
rctus
&
S. Leo lau<lan<t • ,, C0nfitemur Dominum .ac Deum noftrum Jefum
..., Chriíl:um ,, 1.micum Filium Dei·, qui ante farnla 1qacus
e~
.IJatre efr, noviffi–
,, mo tempere de S¡;>irim S.
&
Maria femper Virginc faétum, hominem Deum
;, natttm:
&
confitem:es 1:1tramque fabíl:amiam camis
&
Verbi,. unum eumdent–
,, que Deum a·tque h-
0minempta.
Fidei credufüate fufcipimus :
&
ex tempore
,, füí.'cepta: carnis,, fic
omn.iadicimus , qua: et·ant Dei, tranfiffe in hominem,
,, ut omnia. qu:? eran
t hominis itl> Deum vcnirent ::
&
haG: intelliger1tia
Ver–
,, 1..>uoJ.
faétum
fit
caro , non
ut
converfione,
~ut
mntabilitate· aliqtta crepcdt
" eff'e quod non erat; Ced ut potencia divina: difpenfationis Verburn Patris ,
.,,,
aumquam
a
Pa
~t.Tedil<edens, horno proprie fieri dignaret1:1r ; incarnatulque
:n
fü
Un·igeniitus
fecreto illo· myíl:erio., quod
ip[e
novit •... Novi•t enim fine
n
fui corruptione mifceri
:
Abfit ita. credet•e ,
tlt
con8atifü quodam genere
,, duas· naturas in unam arbitremur redadas eífe fobíl:antiam . Hujufmodi e...
,, nim comnüxtio, partis utri-1Jfqne corruptio eíl: .••• Na.fcitur ergo oobis
,. proprie de Spiritu Sanéto·,
&
Maria· Cemper Vir.gine Deus homo Jefos Chri–
" ítus Fi.Jius Dei, ac fic in alterutrum unum
fit
Verbum
&
caro,
ut
mJnen–
, , te in
Cua.
perfeaionc naruraliter utraque fobíl:anti<1, fine fui prxjudicio ,
&
,, huma.n.it1ti divina communicent ;
&
Divinitati humana pinicipent ; ncc
,, alter
D
us , alter homo ;
Ced
ídem ipfe Deus, qui
&
horno ,
&
viciífon
,, horno ,. qui
&
Deus Jefus Chriflus, unus De.i Filius
&
nunrnpetur,
&
ve,.
,, 1•e
fü: • ,,
·
Ejufdem Catholici dogmatis
d'e
ciuaous Cñriíli naturis in unam perfonam
onvenientibus,
&
pofr unitionem
fine· ulla
confuGone remanentibus , Fidem
confirmant Capreolu5 Carthaginenfis in
Epi{lola trd Yitslem
&
Con/lantium,
&
Caffianus pa-ffim in Opere de
l úcarnatione,
&
pr<?krtim
lib.
5'·
cap.
5-
S.
Leon
n
:ippelJ.aíle fatis efi, qui Chakedonenfe Concilium in cau!fa.
Fi.'
dei confirmavit
&
duarum
in
ChTillo.
naturarum confeffionem fcriptis doéhf–
fimis expofüit •
Ex
variis ejus Epiftolis
&
Sermonibus , illam tantum laudo·
celeberrimam Epiílolam ad· ffo.vianum , qua? a Synodo Chalcedoneníi Cufcepta
&
approbata eít. Unum ex ea locum proferre
fit
fatis •. ,, Salva igitur pro–
,, priet:ite utriufque natfüél!
&
fobfianüa: ( inqufr )
&
in. enam coeunte perfo–
" nam, fufcepta eíl:
l
ma¡efiate humilitas, a virmte infirmiras, ab reternita–
,. te morcalitas:
&
ad refolvendum· conditionis no!lr:E debimm, natura invio-
la.bilis
natur~
eíl:_ unita paffibili: uc quod noltris remediis eongruebat, unus
,, arque idem Mediator Dei
&
hominum, horno Jefus Chriílus,
&
mori pof–
,,
~
t
ex uno,
&
mori non polfet ex altero . In integra ergo. veri hominis
,, ptrfeétaqne narnra verus natus eíl Deus, totus in
fttis,
totus
in.
noll:ris ..
,. Nolha autem dicimus, qua: in nobi-s
ab
inicio Creator
condidit ,
&
quz
., rcp1r
nd'
Cufcepit.
,,
Et
infr
J
~
·
nt Oeus non mmatur mifer-.i ione , iu horno non
confumüui:·
di-:–
" gni.-