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·intuerctur "in Íe ca- - rovel.ltUm. Probabile
efi'.
·sej
fai-:
·renciam aél:us
Fidei
na cutalis erga c,em
pee
c?gn.itianem direél:.1m
(<le
Deum vt Trinum: ergo cxperitur, qua . Iogu1mu r ) nequic evidentec
:efle
fuperna~qralom.
Alias eviden- metaphy!lce cognofci Trinitas. .
rer ícit,aétum fupernacµralem effen-
1
3.
Obijcies fecundó conua
,tialicer canneél:i cum fuo objeél:o,
fei~undam
conclulione1n : aél: us na–
·nco
poffe falCum reddi: ergo colligit turalis nequic attingere objeél:urn
cvidencer, Deum elfe 'Prinum.
H.Ccfupernaturale, pr.ecipue eff.:n ciali,-:
colleél:io,
[d1
demonfifatio efi natu- ter infinitum, qua lis eíl: TrinitaSi
ral!s: ergo.
feél
cognicio probabilis en
nnur~-.¡·
-
12
Refponde[ur: Goncedo ·lis: ergo liequic dari.cognicio
pr~ primtlm antecedens,
&
confequen- bab:lis myílerij Triuitatis , adhuc
tia,
ejusque probaciones ; nego ta- ·
fuppo!it~ re\'.:ela~iono
&
mir~cu~
men- foculidam conícque!Hiá. Nam lis. ·
licec Aogclus
e~
vi talis experien-
14. Major
in
pluribus fal(ítatis
~i:e
cognoÍGeret, talero aél:urn non convincitur,
&
inde ruic
difficu[~
cífc
naturalem; non tamen cogno- tas.
Primo
aétus
~
quo Hrereticus
-icerct, dfe fupernatui:alé politive. !a,tetur hoc myíl:erium, irem, qui>
~a
tamen1non
natu<alitat~
cogni.., 1l1ud negar; fecundo odium, qut>
'ia,
fi
vl~eri(¡s qu~re·t:et:
quid eílet Dremones illud prqfequuntUr,
fort~
talis arlus? fuípenfus maoeret, 11ec
. nat.u~alia,
&
tan1en attingunt ipfaiµ
:,vlt ra progredercrnr. Si tamen Fide Trm1tatem Íupernaturalc:m: : ergo
,vt pr:i:miísa, ve! antecedenti <lid-:
ex attingentia objeél:i
fupernatu~
gente diícurreret, deduél:io nó e!Tct raHs non reél:e 'deducituu
fupern~~
evidens, íed Theologica.Vide duo- turalitas aftus att!ngentis.
·
decimum argumentum qureíl:ionis
15,
Obijcies tertio: cutn Fíde
ancecedentis, vhi de hoc latiús. Vi-
T
rinitatis nequi, !'ompatí · opinío
de etiam
vigefimu~ quarrn~1
hic ejuídem myíl:erii.: nam aétu5 Fid((i
.dire8:e,militans. Nota tamen, !item -judicar, rem alicer
fe
haqere
11011
·e{fe
1
inter .DD. an intelleél:us crea- polfe; .acl:us vero oo!nioois,rem ali--.
-tus poísit cognitione naruFali evi:. .ter le
haberc
poífe': ei;go
fu¡rpofü~
·dcnti
1
reffexa
;.&
quaíl· experimen- Fide r
rinitat.is,11
e'1uit dari cognitio
·tali
cognofcere revelationem
fo-
prababilis ipfius•
.pernaturalsm divinam vt talem,íi-
16.
Philoíophus negavi aqtiH
·.militer aél:u:n Fídei fu p¡¡rnaturalis. ced(?ns adaptaos non ·
íolt1m
in eo,..
:Affirmant ali9ui, in:er
1
quos Ala re. dem iotellcél:u, íed etiam in eodern
:C..~ Arri~g.l
diíp 4. deFide,num.
I
4. ·aél:u realiter indiv'ifibili fci entiam,
vltra d1centes,ex vit.llis·reflexionis Fidem,
&
opinionem
1
Theolo~us
·per d;Ícnrfum naturalem,
&
evi- .id cm judico. Na rn lic2t Fides
m;..:
dentem p9ffe ¡;ognoíci myfi.: r!urp m!ter
adhrere~t
c.bjcéro jndicans
rom.
i.
.Q.....
ali ~