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·

~!ES'i'Toi.sítcTróTI.

·

f~t

neé:eífarib,

&

evid.enter ipfam

Jibet humanitas.

Cui

yade

' refp~~;.:

Rriniracem : ergo. Prob;itur minar:

drnt DD.

tales propoGciones

conne1untm;

40.

Etlicet neg:na conr.exione.

cum ipf.a. Trinicare;affirmativa vera,

potenti~ obedienti~lis

reípeébu ter...

quia ab eo,quod ves ell,vd non el1,

.mini fupernaturalis cqm R1palda>

propoíitio dicitur vera , ve!

faifa:.

Hartado,

&

alljs iq ea

facile

fe

ex

11

11ega~ur

falía, quia eo ipfo, quod

pediant ab argumento

¡

für:nper

mi-·

falta

lit;

&

quod

v~

faifa

cognofca~.

hi dlffü:ile vifrím ell:, quomodo

(ad~

tur , cognotcitur etiam, objeélum

huc

negar~ éonne~ÍGne

ínter caren'.:

-aii-ter le habere,ac per ·¡pfam repra:-

tiam, prrecomiqentiam,

r~pra!fea

..

feqtatur, ac proinde efle Trinum:

tationem,& terminum) poísit com:,i

fe~;·cognico

c1uidditative,

&

corn

4

p~ehenfiv~

cognofci carenti" alicu.,,

prehenfive extuemo al'iquo nece!T'!..;

jus termlni ,&

repr~fentatio

hujllg

rio cennexo, <Zum aliquo termino,

objeéH,

&

non cognofci

terminu~

te~mfous

vtiqucr

connexior¡i~

debet

negatus ,

&

repra:fentatqs.

~o~

evidenter cognofd : ergo llognitis modo enim fieri potefi, quod iritel1

ab !\ngelo comprehenílve hfs pro-

lcél:us ciare,& dif

ünél

e diéens, han

e

pofitionibus,primajvt vera,& fecun•

eíle carentiam,

a.ut

prreconrinen-;1

da ,

vt

falsa,

neceífarib cognofcitur

tlam, repra:fentationemve · hujus

,Trinitas.Neque dicas: eádem qumc-

termini, ignoret huna

termi1)um~

ro prnpolirioné manere,fi

ve

objeél'ú

~re

dicendum judico, per taleiu.

tll:iíl:ar, vcl non

e~ifiat,

ficuti ab ea

cognitionem non dignofci in

par~

·repr~fentatur, a~

proinde , poífe

ticuiari dlverlitatem ialis carentia:.t

.Angelum

coqip~ehenciere

propofi,-

co11tine11tiai, aut

reprrefentationis~

tionem,q~in

diíceri1at de exiíl:entia,

quad eílec, eam non effe compreoi

ve! non exiíl:entia Trinitatis : quia

henfivam, cum de racione

c~mpre,;i

per

m~

eadem propofüio nec¡uic

henfionis Gt d¡Cccrnere obJetl:una

tranfire de vera in falfam.

comprehenfom ab omni non

ipf~

• 1.

9.

Hoc argumentum in óm-

vcl ten.enduro, etiam

terminu~

pei;

ni termino

natur~li

connexo cum

eam dignoCci.

~are

hoc nollro myllerio efformari

fo-:

41 •

. Reípcindetur

!

conce?o

let 'v. g, in potencia obedicntiali

anrecedens.

&

nego confequent1á,

ad terminandam triplicem divi-

&

ejus probationem. Angelus eni!11

11am fubfiíl:entiam, in relatione di(-

vi mtiva nequaquam difcer·nlt

tri

fimfücudinis,

&

divedi, quam ha.

ebjeB:is naturalibus etiam

exiíl:m~

hcc ens creamm ad Trinira tcm,

fi

ribus prxdicatum vllt10;1 manifoíl:a.,(

forfit~n

pra:dicamentalis

rel~tio

fic

tivum objeéli, quod alias, inípe&o

.

mo<;fus re

alírer

, fuperaddi~us

fun-

Jumine natura:,,o<¡cultum efi ipfi,.

&

clamen.to.

fri

car.entia criplicis ynio-

ad cujas notidam non debetur

11li

nis ·

hypofiatic~

; qµam

dici~ ,qure~

fpecies , .neg1ie ha

be! .

vl!um

al~ud

Tqm,

2

~

Q

pnn~