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den.i ·e
po.tdl:: Primo,
fi cog11ofca- vi cujus
ínr~l i e
étus cooi:dcit
v.
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tll~
re:
p~r r~
ipfJm
n~n;t i.''~' 8~
tec-
pobíbilitla tem
obj.efri
:A.
~¡uia
ev1-
mm.:tt1ve ;
c¡uat:cnus
1cil1x:et
rntel-
J
en
ter cognofcic connexionem
ob-
l
eé~us
, ve .a!femiatuc
tJ.liveritati,
jc-tli
B.
c!'vide111er
cogniii cum tal·í ·
ti.enin1ii.timr alte,ri
a'J~qµ~re
di- objeao
.A.
in
qn0, ve]
ex quo V·t in
fifoélo ab
illa.,
Ira
fe lhbem
h<c
medio cognofcl, .
e
viden ter iUud.
prnpolitiones :
iDe'ur•ej})•.intelligens,
Bec·uodus djcitur
indire§fu~,
&
ne!.
v'olms
:
·Deu.fe'xiflit
,
~ :aliidirp.i:l~s,
gatd:vus,
quztenus :incelleél:us
1
[Jon
quíbus licec aningarnrDeus ad
mo-
'agnoíc~t
evidenter impofsibilica-·
dum cnti·s creati, non attingirur in rem objeai
.A,
&
aliund·e íolvic
alio, ted in Íe motive ,
&
i:erminar-i- omnia
argqq¡~nta,
qu;e conrra pof–
,v.e:.·Secuncj13¡fi
atningatur.inalio,
&
íiiiitir'atem 1' ta.!'is llbjcéH
affhri
fl"ºP~~r
aHi.¡d·prius cmgnitú ,iraci:o¡-fe :queunt.
Et·
de.
·v•trnqu~
p.otsfi _ex–
frJlic~ t
c61iexionis,quá.
bi.ali>et
cú·illo. ag-it11ri qu<cfiio;;¡,n fcllicec·e,v'idente·r
Ba~
ratio.ne"quicognofoeret evidéter pofitive, an evidenter fáltem ne-.
in
fe cognitioné Perri v.g. ipfum l?e- gati ve·poísir attirigi myUeriú hod
~ru!!l
evidencer cogqofceret.
7•
Suppono
<piano:
'lººP
licet
5.
SDpponQ fecundo tanquam 'ne<quat évidenter natu·r·;ilirer de-
certum,
&
indubitabile, Trinit.1- menHr?ri pof§ibfüm
Tri-r~1ratisi'
;tem
non poífe evídenter cogoofoi nequit
~am11n
evidenter dem6íli'a–
~ognit
ion
e
inmitiva, aut quiddira-
ri
irnpotsibilit-as ipllus. Ratio
eíl~
tiva naturali, feu íolis viribus na.. quia ex fide nobi..s confiat poísibili–
cu·r;líbus reliél:a.
~a
vtraque co-
~as tali~
rnyfiedj,,
&
ejus exiílentia:.
goitio,
GLtrn
fit
cognitio
Dei
Íil ..
fe
ergo
n~quit
inteHeébus e-reatus de""
5-pfo, ficuti eíl:,
&
per proprias fpe- monlhare , .feu ev_identer cogno.-1
~ies,effec
abtque duhio vifin beacifi .. fcére·, vnitatem nat'tme cum tr·ini–
ca,
&
ínvell•étns ita co3nofcens eC.
tate Pi!rfonarum
die
impotsibilem:
fec
~eatus.j
ted folo lumfoe naturali, <;onfequentia liquet : quia omais
~
fecluro Jur:ilne.
~lori~
,
&
.~on-.
cognitio affirmans i¡npofsibifüarem
.curfu tpeclah
Dei
conc:urrent1s lo., Tr'inimis eíl:
falta:
ergQ ,nulla
eo...
.co ípfius
~
'nequit inrelleétusi vifio.., gnfoio affirmans impofsibilitate·m
~em
beatifican). clicere : ergo •ne..
irinír~~is
poreíl::
dl'e
demonfirat·ie,
,<lU!!
attingere immedia,te intuiti
ve~
&
notitia evidens : de-monfiratío
aut
qui~Jitatiye
Deum vr
trinum.
.nanque,debc~
eífe vera , vt per
[~
.Vnde cota qua:füo procedit de;
co~
pa'tec.
Vnd~
ticec fiando ·rationi 'na–
gnitione Trinitanis·abílPOJél:iva.·
curali,
eju~c¡ue
principijs, argumcn·
6,
Suppono tertio , dllp1iterq
·u
aliqua ,'
qu~
contra 'frinitate-m'
<larl modum
cognofc~ndi
evideni dfoi:mantur, apparea,nn
evidencia~
ter objeaum vltr:a afsignatos. Pd-.
&
demonfüationes ; re
ipfa
neqae
JllU¡
dicitur,pojitivus
,
&_
diref/t(s~
f
UtÍ~
.e\'1Ídc:ntia
,né~Jll'C- dern0mfi·~a..¡
tlO~